December 18, 2002
_bushman_ wrote: [quote=GooGeL]kör olika benchprogg och få din egen uppfattning :p
typ pcmark, sisoft... osv!
Iofs så kan jag ju göra det.. Undrade bara ifall nån annan har testat så jag slipper :bgrin:
pfffft...! :rollsmile:
Cas 2.5 och 225FSB borde ge mer än Cas 2 och 215FSB.
i mitt tycke iaf :p
har aldrig gått över Cas 2 själv så... mummmmma för BH-5or
February 4, 2002
LorD_Kvadd wrote: Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Både mina Corsair PC3500 och mina Kingston KHX3200 fixar 2-2-2-6 1:1 fsb264 med 3.3v Dom går nog högre om man krämar på lite mer
March 14, 2004
Arne Anka wrote: [quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Både mina Corsair PC3500 och mina Kingston KHX3200 fixar 2-2-2-6 1:1 fsb264 med 3.3v Dom går nog högre om man krämar på lite mer
men du har ju faaaaaaaaaaaaan mest tur i hela världen.. 👿
February 4, 2002
slafs_ wrote: [quote=Arne Anka][quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Nee tur är det inte Jag har medvetet köpt bra minnen Alla 4minnen är bh-5:or
March 14, 2004
Arne Anka wrote: [quote=slafs_][quote=Arne Anka][quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Nee....men vad säger du om att få den bästklockande bartonen och mobilen då
February 3, 2003
Arne Anka wrote: [quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Gah sluta retas 😛 haha jag har alltid otur med minnen..Förstår inte varför... Har haft 2 st cpuer som båda klockat satan men vart låsta på multin och minnen som klarat långt men inte bra timings...Vad har dom emot mig?!? :cy:
January 22, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=Arne Anka][quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Gah sluta retas 😛 haha jag har alltid otur med minnen..Förstår inte varför... Har haft 2 st cpuer som båda klockat f*n men vart låsta på multin och minnen som klarat långt men inte bra timings...Vad har dom emot mig?!? :cy:
Dom känner sig helt enkelt inte så underlägsna i din ägo, Ge dom till mig så kan jag sitta och piska dom med 3.2 volt+ 😛
January 22, 2003
slafs_ wrote: [quote=Arne Anka][quote=slafs_][quote=Arne Anka][quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Han är helt enkelt den mest tur samma mannen på denna planet 😀
[ToMaHaWk wrote: ] Alltså arne, är du verkligen så skicklig eller är du bara den mest tursamme mannen på planeten?? Kör du någon slags ritual & åkallar hemliga överklockningsdemoner när du får nya grejor?
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=72847&start=0
March 14, 2004
_bushman_ wrote: [quote=slafs_][quote=Arne Anka][quote=slafs_][quote=Arne Anka][quote=LorD_Kvadd]Folk med BH-5 eller BH-6 kan gå och %&¤¤%"#% :Bgrin: Själv sitter man här med sina j**la adata som klarar långt men inte med bra timings...
Han är helt enkelt den mest tur samma mannen på denna planet 😀
[ToMaHaWk wrote: ] Alltså arne, är du verkligen så skicklig eller är du bara den mest tursamme mannen på planeten?? Kör du någon slags ritual & åkallar hemliga överklockningsdemoner när du får nya grejor?
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=72847&start=0
Verkar som det
1 Guest(s)