November 5, 2002
Idag lade jag fram min order om mobo och minnen till komplett. Ett Epox 8RDA och 2 TwinMOS winbond 256 minnen. Har en xp2400+ som ligger ensam på hyllan.
Undrar hur det kommer gå. Vet inte hur jag ska göra exakt, men det löser sig nog. Kanske någon som har liknande system som vet vad jag kommer stöta på kanske?
😀 😀 😀 😀 😀 😀
November 5, 2002
Hehe. Nej ingen unge på det sättet, inte ännu på ett gäng år iallafall. 8 kanske... Hon vill juh ha, men vi väntar nog tills efter studierna iallafall.
mind wrote: jag vet 1 sak du kommer att stöta på, när du bootar så kommer det att stå Dual DDR.
gör det inte för mig 🙁
Du har <2 minnen alltså?
February 11, 2002
Relaxia wrote: Hehe. Nej ingen unge på det sättet, inte ännu på ett gäng år iallafall. 8 kanske... Hon vill juh ha, men vi väntar nog tills efter studierna iallafall.
[quote=mind]jag vet 1 sak du kommer att stöta på, när du bootar så kommer det att stå Dual DDR.
gör det inte för mig 🙁
Du har <2 minnen alltså?
Har du uppdaterat biosen? om inte gör det, annars står d inte om du kör dualddr lr inte...
November 5, 2002
CyriQ wrote: [quote=Relaxia]Hehe. Nej ingen unge på det sättet, inte ännu på ett gäng år iallafall. 8 kanske... Hon vill juh ha, men vi väntar nog tills efter studierna iallafall.
[quote=mind]jag vet 1 sak du kommer att stöta på, när du bootar så kommer det att stå Dual DDR.
gör det inte för mig 🙁
Du har <2 minnen alltså?
Har du uppdaterat biosen? om inte gör det, annars står d inte om du kör dualddr lr inte...
Menar du mig? Har inte fått grejjerna ännu. De kommer nog imorrn. Härligt att de är så snabba på Komplett. Det tycker vi om. 😀
November 5, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Relaxia]BLÄÄÄÄ!!!!
Alla nya grejjer ligger ca 300m från mig och jag kommer inte åt dem!!! Måste vänta på den dära s**ans j**la avi grejjen.
👿 :burn: :banghead: :bash: :gunsfire:
*host* kollinummer *host*
Jo jag brukar göra så att jag tar med mig kollinummret och de får själva skriva en avi. Posten vill visserligen inte att man gör så, men det brukar funka endå. Men när jag ringde dem idag för att kolla att paketet verkligen fanns där (erfarenhet av blä-posten) så sa de i andra luren att jag var tvungen att ha med mig avin då jag skulle betala för grejjerna oxå. GRR!!! Jag vill juh bara KLOCKA!!!!!
Orgebeast wrote: Ser att du skaffad dig en ny avatar dessutom 🙂
Jo har en vacker Disney-termos framför mig som jag köpte i Disneystore i Edinburgh då jag var där i förra veckan. Den var såå cool! Är dock till min balla brorson som fyller 4 bast snart. 🙂
(Blev inspirerad) Den förra var bara min logo.
February 21, 2003
Relaxia wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Relaxia]BLÄÄÄÄ!!!!
Alla nya grejjer ligger ca 300m från mig och jag kommer inte åt dem!!! Måste vänta på den dära s**ans j**la avi grejjen.
Jo jag brukar göra så att jag tar med mig kollinummret och de får själva skriva en avi. Posten vill visserligen inte att man gör så, men det brukar funka endå. Men när jag ringde dem idag för att kolla att paketet verkligen fanns där (erfarenhet av blä-posten) så sa de i andra luren att jag var tvungen att ha med mig avin då jag skulle betala för grejjerna oxå. GRR!!! Jag vill juh bara KLOCKA!!!!!
Men du kan ju kolla på nätet om paketet kommit in.
http://www.posten.se/index.jsp?PageName=Service&ServiceURL=%2Fforetag%2Fvara_tjanster%2Fgodssokning%2Findex.jsp
Sen tar det 10 sekunder att fylla i en avi för dem, så det är bara löjligt att de försöker "komma undan". Jag hämtar ALLTID paket innan jag fått avin. Man är ju ofta ivrig 😀
Relaxia wrote: [quote=Orgebeast]Ser att du skaffad dig en ny avatar dessutom 🙂
Jo har en vacker Disney-termos framför mig som jag köpte i Disneystore i Edinburgh då jag var där i förra veckan. Den var såå cool! Är dock till min balla brorson som fyller 4 bast snart. 🙂
Hahaha, lek inte sönder termosen nu bara innan du ger bort den
November 5, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Relaxia][quote=Ogrebeast][quote=Relaxia]BLÄÄÄÄ!!!!
Men du kan ju kolla på nätet om paketet kommit in.
http://www.posten.se/index.jsp?PageName=Service&ServiceURL=%2Fforetag%2Fvara_tjanster%2Fgodssokning%2Findex.jsp
Sen tar det 10 sekunder att fylla i en avi för dem, så det är bara löjligt att de försöker "komma undan". Jag hämtar ALLTID paket innan jag fått avin. Man är ju ofta ivrig 😀
Jo ioförsig hade det kanske inte varit helt omöjligt, men jag ska inte krångla med dem. Nu har jag iallafall grejjerna i knät, vilket kanske inte ä så lämpligt då jag dreglar så vansinnigt över dem.
Orgebeast wrote: [quote=Relaxia][quote=Orgebeast]Ser att du skaffad dig en ny avatar dessutom 🙂
Hahaha, lek inte sönder termosen nu bara innan du ger bort den
Hehe. Ska försöka. 🙂
Fast den är ascool! Trycka på en knapp, locket flyger ut och ut sticker en suga-grej. Dock skulle anämdningsområdet för min del inte vara så stort. 🙁
Men jag är glad för det. Jag har ju nya grejjer!!!:D
Fast jag hinner int leka så länge. Måste in till plugget o skriva ett prov. :arg:
November 5, 2002
Jo än så länge har jag läst lite manual och stoppat i de två ramen i sina rätta positioner. Jag har även plockat av kylaren som satt på nordbryggan. Läste ju på NHs resension att det inte var så bra gjort där. Men som tur är så passar den på sydbryggan så jag sätter den där istället. Ska bara tvätta av den sega geggan först.
Längre än så har jag inte kommit ännu. Var ju tvungen att dra o skriva ett biegt engelskaprov. Fast det ginge ganska fort. Det gick fortare att cykla hem än till pluggeriet av någon anledning. Kan ju ha något med vindens riktning o göra iof.
2 Guest(s)