November 23, 2003
Så ja nu har man fått i det nya cpublocket från Asetek.
[Image Can Not Be Found]
Jag skall säga att jag blev väldans nöjd med tempen! från 40c ner till 35c med fläkten i 7v. Och jag blev väldans paff när jag öppnade lådan låg 1meter slang i lådan! Det var bra för min lokal BTR Hiflex butik tog inte hem 10mm transparent Legris slang! Ja jag har provat Biltemas 10mm slang! den passar inte i legris, festo anslutningar. :arg:
November 23, 2003
Mind wrote: hmm, 99% av alla sådana skrytbyggen tycker jag ser förjävla fula ut, men detta var en av dom få som jag tyckte såg riktigt cool ut.
btw, den dämpmattan är inte den bästa, förmodligen bättre än inget men endå inte bässt
tack! Jag har sån där svart "asfaltmatta" bakom mattan så jo fan jag hade annan matta i innan och jag tycker nog denna funkar bättren den där silvriga mattan man kan köpa på mekonomen, biltema.
February 12, 2003
[RG wrote: Jonte][quote=Mind]hmm, 99% av alla sådana skrytbyggen tycker jag ser förjävla fula ut, men detta var en av dom få som jag tyckte såg riktigt cool ut.
btw, den dämpmattan är inte den bästa, förmodligen bättre än inget men endå inte bässt
tack! Jag har sån där svart "asfaltmatta" bakom mattan så jo fan jag hade annan matta i innan och jag tycker nog denna funkar bättren den där silvriga mattan man kan köpa på mekonomen, biltema.
Var köpte du den där dämpningen? Jagar en själv...
November 23, 2003
AMD_RULEZ Den finns på http://www.netonnet.se/item.as.....?iid=52604
2 Guest(s)