September 14, 2002
Hej hej ... Är inte så haj på vattenkylning undrar om nån av er allvetare vet om detta paket är nått att införskaffa..
http://kylning.com/product_inf.....97c31c339f
Är jätteglad för alla svar jag kan få ...
June 24, 2002
Tja !
Ja de e ju bra grejer som följer me... Pumpen e ju av bra kvalite, tyst o pålitlig..
Sen har ju vattenblocket fått bra betyg... Ska du klocka vet ja inte hur pass mycke du kan stiga innan kylningen inte pallar me..
Har hört att den vattentanken som följer med ska visst föra oväsen med sig.. Det ska va nåt porlande ljud i den... Har ingen själv men jag har läst andra som skrivit det..
Fläkten som följder med kan ju va den varianten som blåser nåt runt 125cfm, så de vore ju bra om du hade nåt o reglera hastigeten med ifall att du inte vill bli döv ! 🙂 (hör me dom om vilken variant de är)
Själv har jag en Eheim pump 1048 med en Black ice Pro radiator, som det sitter 2 st Titan 74cfm på. Köpte ett billigt block på jxddata.se " HWlabs-blocket" (samma tillverkare som gör Black Ice radiatorerna) för runt 400 pix..
Jag e helnöjd med grejerna.. Nu har jag ju inte klockat än utan ville mest ha tyst på burken eftersom den e i samma rum som jag sover...
Men känner du dig lite osäker så köp dig ett färdigt paket.
March 20, 2001
Gimp wrote:
Fläkten som följder med kan ju va den varianten som blåser nåt runt 125cfm, så de vore ju bra om du hade nåt o reglera hastigeten med ifall att du inte vill bli döv ! 🙂 (hör me dom om vilken variant de är)
jag har 3 st 120mm Ys tech och jag är inte döv. om du sätter dom i burken och inte utanpå som vissa brukar göra så kommer det inte att låta speciellet mycket.
June 24, 2002
Jo men de finns väl olika varianter på just Ystech-fläkten vad gäller hastighet och decibel....
Men har du just den fläkten som följer med det paketet så ska jag inte säga nåt...
Waco wrote: [quote=Gimp] Fläkten som följder med kan ju va den varianten som blåser nåt runt 125cfm, så de vore ju bra om du hade nåt o reglera hastigeten med ifall att du inte vill bli döv ! 🙂 (hör me dom om vilken variant de är)
jag har 3 st 120mm Ys tech och jag är inte döv. om du sätter dom i burken och inte utanpå som vissa brukar göra så kommer det inte att låta speciellet mycket.
March 20, 2001
Gimp wrote: Jo men de finns väl olika varianter på just Ystech-fläkten vad gäller hastighet och decibel....
Men har du just den fläkten som följer med det paketet så ska jag inte säga nåt...
[quote=Waco][quote=Gimp] Fläkten som följder med kan ju va den varianten som blåser nåt runt 125cfm, så de vore ju bra om du hade nåt o reglera hastigeten med ifall att du inte vill bli döv ! 🙂 (hör me dom om vilken variant de är)
vad jag vet så har ys tech bara en sorts fläkt som blåser 125cfm och det gör mina.
1 Guest(s)