March 23, 2003
Måste få tystare dator, då såg jag denna stora fläns. Är den något att ha eller skall man satsa på en med fläkt?
October 2, 2003
Vilken monsterfläns! 🙂
Nä jag tycker att du borde köra med fläkt. Den här är tyst i "noiseless" läget men blåser bra ändå.
March 23, 2003
Ojdå, såg hålen på sidorna nu..=)
Tittade bara på toppen, yrkesskadad..hehe..
kanske är bättre med denna då?
http://www.datorbutiken.com/se.....CCUSIL2LED
October 22, 2002
fast det blir relativt dyrt ifall man bestället små saker då frakten ligger på ca 100-150 kr
annars
December 18, 2002
http://www.overclockers.se har osså en massa stuff 😀
January 27, 2003
sån har jag köpt har haft den i typ 3 veckor jag har en 1900+ amd athlone den låg på 56grader och när jag satte på flensen utan fläck höjdes tempen med 4 grader typ men jag har euförsig inte rengjot prossesorn riktigt
sebbe
ps det är inte exakta grader jag skrev kommer inte i håg riktigt men det var nåt sånt ds
October 24, 2003
sebbe2 wrote: sån har jag köpt har haft den i typ 3 veckor jag har en 1900+ amd athlone den låg på 56grader och när jag satte på flensen utan fläck höjdes tempen med 4 grader typ men jag har euförsig inte rengjot prossesorn riktigt
sebbe
ps det är inte exakta grader jag skrev kommer inte i håg riktigt men det var nåt sånt ds
Använder du skiljetecken ofta? :bok:
January 27, 2003
johan_lojan wrote: [quote=sebbe2]sån har jag köpt har haft den i typ 3 veckor jag har en 1900+ amd athlone den låg på 56grader och när jag satte på flensen utan fläck höjdes tempen med 4 grader typ men jag har euförsig inte rengjot prossesorn riktigt
sebbe
Använder du skiljetecken ofta? :bok:
va e det ?=)
sebbe
January 28, 2004
ja det är tex om man bara skriver å skriver å skriver och bara helt plötsligt byter ämne så det skulle vara bra med en punkt lite här och var och de är bara en hel röra allting och om man ska läsa allt det här kan det bli lite dåligt med luft om man inte tar ett jättejuptandetag före så tänk på det nästa gång du skriver
March 5, 2002
FireStorm wrote: ja det är tex om man bara skriver å skriver å skriver och bara helt plötsligt byter ämne så det skulle vara bra med en punkt lite här och var och de är bara en hel röra allting och om man ska läsa allt det här kan det bli lite dåligt med luft om man inte tar ett jättejuptandetag före så tänk på det nästa gång du skriver
8)
2 Guest(s)