December 31, 2002
Jag har en Arctic cooper silent 2 temperaturstyrd på min farsas AMD. Problemt är att processorn blir varm, riktigt varm... Vid typ 80 grader stänger datorn av sig. Fastän temperaturen är så hög snurrar inte processorfläkten. Den snurrade i början efter köpet och allt fungerade bra men nu har den börjat jävlas. Och ja, kontakten sitter i...
November 15, 2002
Prova att koppla strömmen via en anna kontakt först och om det inte funkar, så är det bara till att reklamera den och få en ny.
Om du inte har kvitto blir det till att skaffa sig en ny processorkylare. Har för mig att det inte går att byta ut fläkten på Arctics processorkylare, iaf inte utan en del meckande.
.
December 31, 2002
miloheke wrote: Prova att koppla strömmen via en anna kontakt först och om det inte funkar, så är det bara till att reklamera den och få en ny.
Om du inte har kvitto blir det till att skaffa sig en ny processorkylare. Har för mig att det inte går att byta ut fläkten på Arctics processorkylare, iaf inte utan en del meckande.
OK Det blir jobbigt att reklmera den då jag köpte den på internet och jag orkar inte hålla på att skicka för en sådan liten sak. JAg ska pröva på att modda den lite istället då. Jag har en Papst 92mm fläkt liggandes så jag ska se vad det blir.
December 31, 2002
Tack för all hjälp, nu fungerar den som den ska igen! Jag bytte uttag och som sagt snurrar den nu. Konstigt... Först fungerade den, sen la den av jag prövade att sätta fast kontakten igen, fortfarande död. Sen byter jag uttag pch simsalabim! Konstigt att kontakten bara gick sönder... 😕
2 Guest(s)