September 23, 2002
Arne Anka wrote: [quote=Falcon]Jag ligger på AGP/PCI 79/39 nu @ 196fsb, vid fsb 202 och över får mitt GF4 lite frispel, tyvärr :arg:
Du Anka, jag väntar fortfarande på en Sandra Mem bench från dig 🙂 ...
Ska väl komma snart tror jag
Ja, skynda dig med det, vore kul o se vad du får!
February 4, 2002
Live wrote: [quote=Arne Anka]Jag kan ju säga att jag är ju inte helt nöjd med poängen Eftersom jag vet att jag kan klocka min processor minst 50mhz till men poängen blir sämre när jag går över fsb199
16000p ska jag hur som helst fixa
Beror nog på att Fast CPU Decoding stängs av då du går över 199 FSB. Testa att sätta på det igen manuelt med wpcredit. Jag vet inte exakt när saker och ting ändras men jag vet att Epox moderkort relaxar vissa timings när du höjer FSB över vissa gränser.
Precis helt rätt Det ändras efter fsb199 sen går poängen ner Men jag vet inte om det funkar med wpcredit Iofs har jag ingen pejl hur man gör Men det kanske du har
February 4, 2002
Munken wrote: Den här kan du säkert redan men iaf, den gjorde ca 300- 500 mer i poeng på min dator. Ange realtid. När du startat 3dmarks så går du in i acktivitetshanteraren väljer flicken processer och där ligger 3dmarks ngn stans, högeklicka och välj prioritet, välj realtid. Bra som fan vetuu. 8)
Det här kan ju va nått Men vart ligger aktivitetshanteraren nånstans
November 7, 2002
Munken wrote: Den här kan du säkert redan men iaf, den gjorde ca 300- 500 mer i poeng på min dator. Ange realtid. När du startat 3dmarks så går du in i acktivitetshanteraren väljer flicken processer och där ligger 3dmarks ngn stans, högeklicka och välj prioritet, välj realtid. Bra som fan vetuu. 8)
Jag testade det och det gav inte ett enda poäng för mig!!!
November 7, 2002
Arne Anka wrote: [quote=Munken]Den här kan du säkert redan men iaf, den gjorde ca 300- 500 mer i poeng på min dator. Ange realtid. När du startat 3dmarks så går du in i acktivitetshanteraren väljer flicken processer och där ligger 3dmarks ngn stans, högeklicka och välj prioritet, välj realtid. Bra som fan vetuu. 8)
Om du trycker ctrl alt delete så får du upp en meny och där finns aktivitetsthanteraren
February 4, 2002
#[L Click HS wrote: # Goofy][quote=Arne Anka][quote=Munken]Den här kan du säkert redan men iaf, den gjorde ca 300- 500 mer i poeng på min dator. Ange realtid. När du startat 3dmarks så går du in i acktivitetshanteraren väljer flicken processer och där ligger 3dmarks ngn stans, högeklicka och välj prioritet, välj realtid. Bra som fan vetuu. 8)
Om du trycker ctrl alt delete så får du upp en meny och där finns aktivitetsthanteraren
Det borde jag ju kunnat räkna ut :cy: :cy: :cy:
November 7, 2002
Arne Anka wrote: [quote=#[L Click HS]# Goofy][quote=Arne Anka][quote=Munken]Den här kan du säkert redan men iaf, den gjorde ca 300- 500 mer i poeng på min dator. Ange realtid. När du startat 3dmarks så går du in i acktivitetshanteraren väljer flicken processer och där ligger 3dmarks ngn stans, högeklicka och välj prioritet, välj realtid. Bra som fan vetuu. 8)
Det borde jag ju kunnat räkna ut :cy: :cy: :cy:
Ja det brukar dom flesta veta
February 4, 2002
Jag tror jag löste det När jag gjorde som du rekomenderade blev det endast 4poäng till Men om prioritet ställs på Hög istället blev det lite bättre I alla fall 55poäng till Och jag körde i min andra dator med XP1800 och Ti4200 kort oklockad Men kör jag i min ordinarie dator fullt klockad kanske dom 55poängen växer lite
February 4, 2002
Falcon wrote: bah, va fan... skit i 3dmarks... om du har 12000 eller 15000, hur j**la mycket snabbare går spelet för det ??
Fan löjligt, ok grymt att ha mycket poäng, men ge mig nu era SiSoft Sandra mem bench istället, betydligt mer intressant 🙂
Ja ja nu är han sur också 😀 Sandra kommer till helgen
November 7, 2002
Falcon wrote: bah, va fan... skit i 3dmarks... om du har 12000 eller 15000, hur j**la mycket snabbare går spelet för det ??
Fan löjligt, ok grymt att ha mycket poäng, men ge mig nu era SiSoft Sandra mem bench istället, betydligt mer intressant 🙂
Int= 949
Float=942
Hehe kör fortfarande sdram :arg: :arg: :arg: :arg: :arg: :arg:
September 23, 2002
Arne Anka wrote: [quote=Falcon]bah, va fan... skit i 3dmarks... om du har 12000 eller 15000, hur j**la mycket snabbare går spelet för det ??
Ja ja nu är han sur också 😀 Sandra kommer till helgen
ah, jag var lite irriterad bara, hade inte fått min dagliga dos näring (mat och maltdricka (öl)) 😛
1 Guest(s)