January 15, 2004
February 4, 2002
Elektro wrote: Jo du arne en fråga... Blir det inte lite drygt att installera om windows hela tiden? 😮
Det är ganska lugnt faktiskt eftersom jag gör en backup av hårddisken Jag klonar helt enkelt av den Så jag behöver bara installera operativsystemet 2ggr 1gg med 9800 och 1ggr med GF Att återställa tar mindre än 5minuter
March 10, 2004
3ddul wrote: Stiligt :worshipp:
Du har inget tips på hur man tweakar innan man kör 2001?
Jag fick ju bara 17999Poäng 😕
Köp mer minne....dessutom har du ett riktigt bra moderkort som stödjer N2force så du får bättre resultat med 2st minnen....Förövrigt kan du klocka FSB mer....Samt installera win 2000 istället
February 4, 2002
SoundHead wrote: Vad har du för score med MX440? Jag körde förut och maxade till ca 9100 score i win98.... Utan tweks. Men de var ett tag sen nu har kortet kvar nånstans.... vart sugen och testa igen =)
11977p med mitt MX440
http://service.futuremark.com/.....k1=7497495
February 4, 2002
Det känns så jäkla bra Macci slog ju mitt gamla WR med GF3 Ti200 och han fixade 14713p Och här är mitt nya resultat http://service.futuremark.com/.....k1=8249699
[Image Can Not Be Found]
April 29, 2004
Arne Anka wrote: Ett Albatron Ti4200P Turbo har jag haft sönder men inte pga klockning
Hur gick det sönder då? Måste veta eftersom jag själv har ett sådant 😛 Grymt bra jobb med alla dina världsrekord, att du orkar 😀
Men ännu så slåt du inte mitt GF4 Ti4200 med GF4 MX440, fast det är nära.. iofs är min burk penisonerad.
February 4, 2002
FloRic wrote: [quote=Arne Anka]Ett Albatron Ti4200P Turbo har jag haft sönder men inte pga klockning
Hur gick det sönder då? Måste veta eftersom jag själv har ett sådant 😛 Grymt bra jobb med alla dina världsrekord, att du orkar 😀
Men ännu så slåt du inte mitt GF4 Ti4200 med GF4 MX440, fast det är nära.. iofs är min burk penisonerad.
Helt otroligt Jag var på väg att kasta kortet i papperskorgen men fick för mej att prova en sista gång Det funkade klockrent Så kortet är helt Det måste vart nått glapp i AGP skåran eller nått på det moderkortet jag hade då
March 14, 2004
Arne Anka wrote: [quote=FloRic][quote=Arne Anka]Ett Albatron Ti4200P Turbo har jag haft sönder men inte pga klockning
Helt otroligt Jag var på väg att kasta kortet i papperskorgen men fick för mej att prova en sista gång Det funkade klockrent Så kortet är helt Det måste vart nått glapp i AGP skåran eller nått på det moderkortet jag hade då
Jäkla tur där 😉
6 Guest(s)