August 8, 2003
Hejsan.
Jag har alltid använt sämre pasta som man brukar få med fläktar och dyl. Sedan testade jag min brors as3 och tyckte den va jättebra så jag skaffade as5 för så man kan slösa lite oxo :). Men när jag la på den på min cpu så tyckte jag att den var "stenhård" lr seg om man jämför med tex as3. Är det så att min har torkat ut i deras lager lr ngt? (kan pasta ens det) Lr är den "hårdare" lr segare för alla? Jag använde ett gammalt telefonkort att sprida ut den med men den var så seg att jag kanske fick för mkt för jag tog i skitmkt när jag i vanliga fall brukar ta bort för mkt om jag inte är försiktig. Ngn som har varit med om ngt liknande? Kör med en zalman cnsp7000a-cu och resteb ser ni där nere och nu ligger den på 39 i idle.
November 4, 2001
AS5 är mycket mycket hårdare, inte alls lika lättarbetad som as3 så det är inget fel på din pasta...
Ta en plastpåse eller liknande över fingret och dra till så det blir tajt runt fingret, inga veck eller så och smeta ut... om du drar runt en stund blir pasta lite lättare att jobba med..
1 Guest(s)