July 5, 2002
January 18, 2003
keffing wrote: ja det finns folk som gjort det, nej du ska inte göra det...
alltså att vattenkyla en shuttle är ju det dummaste man kan komma på... om man gör så att den får plats inne i den, då är det det näst dummaste...
Och exakt varför är det dumt å vattenkyla om man har en Shuttle? Motivera gärna...
August 16, 2002
matsansan wrote: [quote=keffing]ja det finns folk som gjort det, nej du ska inte göra det...
alltså att vattenkyla en shuttle är ju det dummaste man kan komma på... om man gör så att den får plats inne i den, då är det det näst dummaste...
Och exakt varför är det dumt å vattenkyla om man har en Shuttle? Motivera gärna...
sabbar hela idén med en liten o smidig låda som man kan ta med på lan... iaf om grejerna ligger utanför... sen om de ligger innanför är det en annan grej, men har inte sett någon som lyckats bra, eftersom utrymmet är så dampigt liten... lycka till med att få plats med en hyfsad pump o radiator i en sådär liten låda
July 22, 2003
||PsYcHo|| wrote: Är det någon som har, eller vet någon någonstans som har kylt ett shuttle barebone. Jag vet att någon dansk har kylt en Digidice (nån som vet länk?)
Bara en fundering.
Tack för info och tankar! :bok:
Här är iaf länken till den danska sidan http://www.tweakup.dk/article/202/dk/
October 16, 2003
keffing wrote: [quote=matsansan][quote=keffing]ja det finns folk som gjort det, nej du ska inte göra det...
sabbar hela idén med en liten o smidig låda som man kan ta med på lan... iaf om grejerna ligger utanför... sen om de ligger innanför är det en annan grej, men har inte sett någon som lyckats bra, eftersom utrymmet är så dampigt liten... lycka till med att få plats med en hyfsad pump o radiator i en sådär liten låda
'
jag skulle inte ha nåt emot att ta med mig 2st shuttle lådor... bättre än en vanlig tower...
1 Guest(s)