January 6, 2003
Vilken är bästa kylaren för Athlon. Har hört det ska vara ThermalRight SLK-800. Men den verkar lite stor. Finns det nåt alternativ som har lik bra kylning men kanse inte riktigt så stor.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
September 11, 2002
denna ser ju onekligen trevlig ut iaf.. o den ska tydligen va bra
June 28, 2001
fet_loa wrote: denna ser ju onekligen trevlig ut iaf.. o den ska tydligen va bra
ohye den glömde jag, mkt fina grejer.
ang slk. är slk 600 mindre än 800 lr är det bara fläkten som skiljer sig?
June 27, 2002
bloodman wrote: yupp slk 800 är bra och ja den är stor och dyr också 600 är också bra fast 60mm fläktar blåser kasst och låter mycket.
Annars så är Thermaltakes Volcanos fläktar bra.
Volcano fläktarna kyler ju kasst och låter fan.
Jag har har en Volcano 9 ligge roch skräpar då jag bytte den mot en Alpha 8045 med en papstfläkt på och cpu sjönk med 10 grader + att den inte låter nåt..:)
February 10, 2003
The Dragon wrote: Vilken är bästa kylaren för Athlon. Har hört det ska vara ThermalRight SLK-800. Men den verkar lite stor. Finns det nåt alternativ som har lik bra kylning men kanse inte riktigt så stor.
Den där Fläns är toppen,det komma en 80mm Fläckt på den, tar en på 5000 Varv/min sen låta han inte so mycket när han varva på 4000 V/min.
January 6, 2003
Så hur ska jag göra 😕 ska jag ta Volcano 11 eller ska jag ta SLK-800 och skita i att den är för stor och bara vara lite försiktig när jag ska på LAN.
Jag såg en recension på ThermalTake SubZero4G och undrar om den är lika bra (eller bättre) än SLK-800 kostar dock lite mer, men va gör man inte för prestanda. 😀 Så vad tror ni vilken är bäst och om det är SubZero4G så var kan man få tag på Socket A versionen. 😕
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
March 17, 2003
The Dragon wrote: Så hur ska jag göra 😕 ska jag ta Volcano 11 eller ska jag ta SLK-800 och skita i att den är för stor och bara vara lite försiktig när jag ska på LAN.
Jag såg en recension på ThermalTake SubZero4G och undrar om den är lika bra (eller bättre) än SLK-800 kostar dock lite mer, men va gör man inte för prestanda. 😀 Så vad tror ni vilken är bäst och om det är SubZero4G så var kan man få tag på Socket A versionen. 😕
fattar inte en sak du har ju redan en vulcano 11?
det finns nu slk-900 så en recension på den men har inte hittat den på en sida som säljer den
January 6, 2003
îo$tr34m wrote: fattar inte en sak du har ju redan en vulcano 11?
det finns nu slk-900 så en recension på den men har inte hittat den på en sida som säljer den
Det står lite fel i sign. för jag skrev dit den när jag bestälde den: Dock så ändrade jag med för jag kända att jag ville ha en bättre kylning dock har jag inte orkat ändra det än. Men jag ska göra det nu. 😀
March 17, 2003
The Dragon wrote: [quote=îo$tr34m]fattar inte en sak du har ju redan en vulcano 11?
Det står lite fel i sign. för jag skrev dit den när jag bestälde den: Dock så ändrade jag med för jag kända att jag ville ha en bättre kylning dock har jag inte orkat ändra det än. Men jag ska göra det nu. 😀
ok 😉
1 Guest(s)