December 18, 2002
anders128 wrote: OK, det blir nog en Zalman+fläkt då eller kanske en Arctic Cooling VGA Silencer. Men vilka kylflänsar kan jag använda till minnet då? Vill kunna kyla minnena på båda sidor.
hummm... vet inte riktigt hur stort gap det blir om du kör på zalle mackan!
kanske dessa
http://www.gtek.se/index.php?m.....be004fbc62
som du modifierar efter behov :b
slafs_, hjälp killen istället nu.
November 18, 2003
GooGeL wrote: [quote=anders128]OK, det blir nog en Zalman+fläkt då eller kanske en Arctic Cooling VGA Silencer. Men vilka kylflänsar kan jag använda till minnet då? Vill kunna kyla minnena på båda sidor.
hummm... vet inte riktigt hur stort gap det blir om du kör på zalle mackan!
kanske dessa
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=346&session=2f18f2673b972289d008f8be004fbc62
som du modifierar efter behov :b
slafs_, hjälp killen istället nu.
dom här kanske får plats?
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=1154&session=2f18f2673b972289d008f8be004fbc62
March 14, 2004
Snowman89 wrote: [quote=slafs_][quote=GooGeL][quote=Snowman89][quote=slafs_]Ärdet dina egna erfarenheter? Har du haft en själv?
skulle chansa på att han inte har det utan bara hört de av nån annan att TT e skräp, du har väl haft en sån slafs?
mina egna erfarenheter ja.
aja, tänker inte fortsätta kriga kring TT... är bara skrattretande när folk försvarar dom. :hehe: :gråt:
ciao
Argh, ignorera oss då... Han var nöjd med sin Volcano 9, fatta?
men kan du inte bara svara om du nånsin haft en tt kylare?
Kk, ska sluta :burn: Nej jag ahr inte haft nån Snowman, försvarade bara dig....
November 18, 2003
slafs_ wrote: [quote=Snowman89][quote=slafs_][quote=GooGeL][quote=Snowman89][quote=slafs_]Ärdet dina egna erfarenheter? Har du haft en själv?
skulle chansa på att han inte har det utan bara hört de av nån annan att TT e skräp, du har väl haft en sån slafs?
mina egna erfarenheter ja.
aja, tänker inte fortsätta kriga kring TT... är bara skrattretande när folk försvarar dom. :hehe: :gråt:
ciao
Argh, ignorera oss då... Han var nöjd med sin Volcano 9, fatta?
men kan du inte bara svara om du nånsin haft en tt kylare?
Kk, ska sluta :burn: Nej jag ahr inte haft nån Snowman, försvarade bara dig....
menade inte dig slafs utan frågan va riktad mot google
May 15, 2004
GooGeL wrote: dom är så stora... eller vad man ska säga.
så i mitt tycke så känns det inte värt att skaffa sådana :/men men
EDIT: du bor inte nära en Biltema affär? va du nu heter som skapade tråden :S
Vilka är så stora? Och nej, bor inte nära någon Biltema-affär. EDIT: kan ta i alla fall ta mig till en Biltema-affär om det skulle behövas.
Sen vore det trevligt om folk kunde sluta tjafsa och tipsa mig om bra kylning istället :D.
Vad presterar bäst: Arctic VGA Silencer eller Zalman+fläkt? Är det någon av de som hindrar mig från att kyla minnet?
November 18, 2003
anders128 wrote: [quote=GooGeL]dom är så stora... eller vad man ska säga.
så i mitt tycke så känns det inte värt att skaffa sådana :/men men
EDIT: du bor inte nära en Biltema affär? va du nu heter som skapade tråden :S
Vilka är så stora? Och nej, bor inte nära någon Biltema-affär. EDIT: kan ta i alla fall ta mig till en Biltema-affär om det skulle behövas.
Sen vore det trevligt om folk kunde sluta tjafsa och tipsa mig om bra kylning istället :D.
Vad presterar bäst: Arctic VGA Silencer eller Zalman+fläkt? Är det någon av de som hindrar mig från att kyla minnet?
tror inte att du kan ha kylflänsar med nån av dom, artic vga silencer tror ja e bäst
1 Guest(s)