September 16, 2002
July 19, 2001
Waco wrote: jag skulle säga att Swiftech MCW478-UHT 1/2 är det bästa för peltkylning. vet inte riktigt om det är det bästa utan pelt.
Den har varit kallast utan peltier också.... Själv är jag en stolt ägare av den.. Men Gtek lade i en Eheim 1005 pump istället för en 1048 i paketet så jag kan inte köra än 🙁
August 19, 2001
HELIX wrote: [quote=Waco]jag skulle säga att Swiftech MCW478-UHT 1/2 är det bästa för peltkylning. vet inte riktigt om det är det bästa utan pelt.
Den har varit kallast utan peltier också.... Själv är jag en stolt ägare av den.. Men Gtek lade i en Eheim 1005 pump istället för en 1048 i paketet så jag kan inte köra än 🙁
Helox var hittar du grunderna för det utalandet? 🙂
October 15, 2001
de är de bästa blocken.. iaf enligt deras roundup..
maze3 är bra..
swiftech är bra..
annat kan jag inte säga..
har använt Maze1,2,3 och Swiftech.. Maze1 och 3 är de bättre versionerna enligt mig.. och swiftech blocket är mer till för när det krävs mycket vatten genom systemet.
har inte kört pelt men kan tänka mig att Maze3 1/2 eller Swiftech är de bästa.
var inte långt ifrån Swiftech med 226w pelten.. men det blev en Prometeia
August 16, 2002
JuLmUnD wrote: [quote=HELIX][quote=Waco]jag skulle säga att Swiftech MCW478-UHT 1/2 är det bästa för peltkylning. vet inte riktigt om det är det bästa utan pelt.
Helox var hittar du grunderna för det utalandet? 🙂
2 Guest(s)