August 7, 2002
box fläkten låter ju som en störtande gorilla med en megofon limmar i käften..... och kyler bra gör den inte heller.. min ligger på 45 grader idle och 50-51 full load.. och jag har inte klockat än! men jag har polerat den och kastat på AS3 istället för den gamla plattan..... det sänkte tempen med 4grader... visseligen har jag en liten burk men vaddå.. box kylaren e ingen hit! 👿 jag in med vattenkylning för att få tyst och svalt..... tills dess e det öronproppar och 11º på rummet som gäller *överdriver*
December 24, 2002
Jerr3 wrote: box fläkten låter ju som en störtande gorilla med en megofon limmar i käften..... och kyler bra gör den inte heller.. min ligger på 45 grader idle och 50-51 full load.. och jag har inte klockat än! men jag har polerat den och kastat på AS3 istället för den gamla plattan..... det sänkte tempen med 4grader... visseligen har jag en liten burk men vaddå.. box kylaren e ingen hit! 👿 jag in med vattenkylning för att få tyst och svalt..... tills dess e det öronproppar och 11º på rummet som gäller *överdriver*
Va! Skojar du???
Temp: Full load ( 42 ) - Idle ( 38 ) ... (Orginal kylning)
p4 2.4 @ 3.06
August 7, 2002
jag polerade min med vanlig stålull och fick 2-3grader av det ;)... så att en polering och byte till AS3 tryckte ner min temp 5grader ungefär.. men jag har hög temp eftersom att jag har en mkt liten burk... men jag ska skaffa mej en X-trem vattenkylning snart.. och då blir det att klocka av.. 😀 just nu har jag runt 20º i rummet och ligger runt 43-45 grader idle.. och run 52-53 full load.. men jag har ju ställt ner fläktarna lite......
2 Guest(s)