February 12, 2003
CasO wrote: vad folk tycker är en annan sak än vad vetenskapen visar =)
/me shoving denna recension in the face of the fjortis above.
Take a hike. Bozo.
December 31, 2001
Snowman89 wrote: [quote=Death On Wings][quote=slafs_]Okej har en smartfan2 som blåser som en delta... SLUTA HACKA PÅ Tt
Varför skulle vi sluta hacka på produkter vi uplever som skit ?
håller med slafs_ VARFÖR ska ni JÄMT hacka på TT de finns folk som tycker dom e bra o haft bra upplevelser med tt, e som att ja skulle säga att ja hade ett ati 8500 o de va så kasst så därför tänker ja aldrig mer köpa ati o då ska ja gå runt överallt o bara skriva de i alla diskussioner om ati o klaga på ati hela tiden för att dom gjorde ett kort som jag inte var nöjd med!
Detta är inget folk tycker utan det är testat att TT fläktarna låter enormt mycket mer än andra fläktar vid samma rpm och ger de samma luftflöde.
Ska man ha en tyst dator och tänker "oj då är det ju bra med en vridpot på min tjusiga TT fläkt" men i verkligheten så är det äbttre att köpa en tyst fläkt från början och ställe ner denna på 5-7 volt då denna låter mycket mindre och skyflar förmodligen mer luft oxå.
February 3, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Snowman89][quote=Death On Wings][quote=slafs_]Okej har en smartfan2 som blåser som en delta... SLUTA HACKA PÅ Tt
Varför skulle vi sluta hacka på produkter vi uplever som skit ?
håller med slafs_ VARFÖR ska ni JÄMT hacka på TT de finns folk som tycker dom e bra o haft bra upplevelser med tt, e som att ja skulle säga att ja hade ett ati 8500 o de va så kasst så därför tänker ja aldrig mer köpa ati o då ska ja gå runt överallt o bara skriva de i alla diskussioner om ati o klaga på ati hela tiden för att dom gjorde ett kort som jag inte var nöjd med!
Detta är inget folk tycker utan det är testat att TT fläktarna låter enormt mycket mer än andra fläktar vid samma rpm och ger de samma luftflöde.
Ska man ha en tyst dator och tänker "oj då är det ju bra med en vridpot på min tjusiga TT fläkt" men i verkligheten så är det äbttre att köpa en tyst fläkt från början och ställe ner denna på 5-7 volt då denna låter mycket mindre och skyflar förmodligen mer luft oxå.
Kan säga att det är nog bara deltan som blåser mer än TT Smartfan kan jag säga..Och den låter mycket mer...I förhållande till ljud så är alla 80mm nästan exakt lika..bara det vissa klarar att blåsa mer...
December 31, 2001
Vi säger såhär då, du ska ha ett tyst system skulle du då ta en TT eller en papast ?
jag skulle självklart tagit en papast eftersom dessa inte låter ett skit vid låg spänning gämfört med TT.
Vill man överklocka så skulle jag tagit även där en papast fläkt. dessa skyflar inte mycket luft men till ljudnivån så är det klart värt det.
November 18, 2003
Death On Wings wrote: Vi säger såhär då, du ska ha ett tyst system skulle du då ta en TT eller en papast ?
jag skulle självklart tagit en papast eftersom dessa inte låter ett skit vid låg spänning gämfört med TT.
Vill man överklocka så skulle jag tagit även där en papast fläkt. dessa skyflar inte mycket luft men till ljudnivån så är det klart värt det.
då skulle jag köpa en papst eftersom man kan ställa ner fläkten så den knappt låter något alls och sen om man ska klocka så kan man ställa upp den
1 Guest(s)