May 27, 2002
YemanCool wrote: [quote=Kid Rock][quote=YemanCool]Något jag inte kan förstå är varför alla klagar på att datorn låter så mkt..
Min burk låter säker över 60db men inte lider jag av det! På med ett par hörlurar med schysst musik så är saken biff! kostar bara 79 spänn på clas ohlson, istället för att lägga ut tusentals kronor så "silent" fans som kyler kass.
Instämmer helt!
Man somnar ju ändå till slut. Hur störande är det på en skala? Det är la bara gött om det lite mysigt surr i rummet innan man slocknar! 🙂
Fast man får nog stänga av ljudet till högtalarna, kan vara jävligt iriterrande om nån kommer in på ens MSN mitt i natten börjar tjöta med hög volym på. DÅ blir man tvungen att gå upp... och sen kan man inte somna om igen för då har man fastnat vid datorn igen!! 😀
Men som sagt, jobba så mycket för att få en tyst dator... come on... ?!?!
Ji visst somnar men fast de låter lite! Finns juh sömpiller för dom som har lite svårare med den saken 😉
Själv har jag så pass många datorer så jag slänge in en gammal P1a på 150Mhz i städskrubben som ligger intill 🙂 Med lite filesharing programs på så kan den stå där och låta best den till :P. Min "lilla" älskling stänger jag av oftas på natten.
Jag håller med er grabbs!!! Har själv 3st 80 fläktar och 2st 120 fläktar i min "lilla" låda...och jag har inga problem med ljudet...använder ju lurar när jag spelar endå!!! 😀
Inga problem på natten heller...har ju ett så kallat datorrum med mina datorer i...så man sover gott i sovrummet i andra sidan lägenheten!!! 😀
Kan ju säga att det kyler riktigt bra med!!! Tihi
Men men...smaken är som baken...jag väljer hellre en svalt system med lite högre fläktljud i en ett skitvarmt system som är tyst som knappt går att köra pga av värmen!!! 😀
1 Guest(s)