October 20, 2001
Den här tyckte jag var fräck och såg busenkelt ut att använda. http://www.thermaltake.com/coo...../a1681.htm
Nån som har en sån? Skulle va kul och se en recension av den om den är bra eller väldigt bra 😛
May 18, 2003
vet inte, jag har inte fått någon bra uppfattning av några TT vattenkylnings podukter =/ verkar skit, radiatorerna e ALLDELS för små och sånt, men visst kan man lägga till en radiator till men även det blir svårt eftersom det är så toalt knasiga slangdiameters. =/ min personliga synpunkt är ju även att den där saken var as ful men vissa kanske tycker de e snygga som tex Xaser tornen (blä). Isf finns det ju snyggare externa vattenkylniongs enheter. Men som sagt, smaksak 😉
May 18, 2003
vet inte, jag har inte fått någon bra uppfattning av några TT vattenkylnings podukter =/ verkar skit, radiatorerna e ALLDELS för små och sånt, men visst kan man lägga till en radiator till men även det blir svårt eftersom det är så toalt knasiga slangdiameters. =/ min personliga synpunkt är ju även att den där saken var as ful men vissa kanske tycker de e snygga som tex Xaser tornen (blä). Isf finns det ju snyggare externa vattenkylniongs enheter. Men som sagt, smaksak 😉
March 20, 2001
bofink wrote: vet inte, jag har inte fått någon bra uppfattning av några TT vattenkylnings podukter =/ verkar skit, radiatorerna e ALLDELS för små och sånt, men visst kan man lägga till en radiator till men även det blir svårt eftersom det är så toalt knasiga slangdiameters. =/ min personliga synpunkt är ju även att den där saken var as ful men vissa kanske tycker de e snygga som tex Xaser tornen (blä). Isf finns det ju snyggare externa vattenkylniongs enheter. Men som sagt, smaksak 😉
varför samma inlägg två gånger?
1 Guest(s)