September 5, 2001
matsansan wrote: [quote=Edhunter]får gärna skirva va du har för data med 😉
Bättre om du skriver vad du har för dator tycker jag, vilken data du har undansparat på hårddisk, CD, floppy osv känns irrelevant
älskar sin egen röst, eller hur? va exakt det jag sa, data dator va e skillnaden? fan va less jag blir på sånna som dig
antar att han har lite mer mellan öronen än va du har så han skriver det som man måste veta för att hjälpa honom
August 22, 2005
köpte detta för några veckor sedan.
intel celeron p4 1.7
moderkort MSI 645E MAX-U
DDR-DIMM PC2700 256MB
eller mer exakt:
http://www.komplett.se/k/ki.as.....&s=pl
June 20, 2002
Edhunter wrote: [quote=matsansan][quote=Edhunter]får gärna skirva va du har för data med 😉
Bättre om du skriver vad du har för dator tycker jag, vilken data du har undansparat på hårddisk, CD, floppy osv känns irrelevant
älskar sin egen röst, eller hur? va exakt det jag sa, data dator va e skillnaden? fan va less jag blir på sånna som dig
antar att han har lite mer mellan öronen än va du har så han skriver det som man måste veta för att hjälpa honom
det är en mycket stor skillnad mellan data och dator...
September 5, 2001
boogey wrote: [quote=Edhunter][quote=matsansan][quote=Edhunter]får gärna skirva va du har för data med 😉
det är en mycket stor skillnad mellan data och dator...
ja men vad är det första du kommer att tänka på om jag säger "data" eller om jag säger "dator" ialla fall jag kommer att tänka på precis samma sak, nämligen den lillaplåtburken du sittervid när du skriver nått här inne...
May 1, 2002
1 Guest(s)