October 16, 2002
February 9, 2004
kimpan87 wrote: ta inte illa upp, men har du mycke pengar som vågar klocka den datan jag hade inte gjort det... den drar i vilket fall som helst om alla andra med de graffet å de hårddiskarna....
//kimpan
ohh.. skit i om han har pengar eller ej. Har du ett svar så är du välkommen att bidra med det.
Sånna inlägg gör att folk börjar gå offtopic.
March 21, 2003
kimpan87 wrote: ta inte illa upp, men har du mycke pengar som vågar klocka den datan jag hade inte gjort det... den drar i vilket fall som helst om alla andra med de graffet å de hårddiskarna....
//kimpan
HAHAHAHA.... så du tror att hans dator e snabb ??
Ja om han lägger ner 25000 på en burk och sen kör system på en j*ävla 250gbs disk så e du juh inte presic årets smartste..... :arg:
Sen fattar jag inte varför han inte kan klocka mer får du artifakturer lr kommer du bara inte in i OS lr vad ??
(en sån dator e bara till för att skryta för han har juh köpt precis alla de dyraste och kassaste delarna man kan..Utom graffet)
February 9, 2004
Freeze wrote: [quote=kimpan87]ta inte illa upp, men har du mycke pengar som vågar klocka den datan jag hade inte gjort det... den drar i vilket fall som helst om alla andra med de graffet å de hårddiskarna....
//kimpan
Ja om han lägger ner 25000 på en burk och sen kör system på en j*ävla 250gbs disk så e du juh inte presic årets smartste..... :arg:
Sen fattar jag inte varför han inte kan klocka mer får du artifakturer lr kommer du bara inte in i OS lr vad ??
(en sån dator e bara till för att skryta för han har juh köpt precis alla de dyraste och kassaste delarna man kan..Utom graffet)
så du påstår alltså att det skulle gå segare att köra oset på en 250 gigs disk?
Då har du fel.
February 1, 2004
Ursäkta mig men jag måste kommentera nu alltså....
Jag brukar inte skriva speciellt ofta....
Utan läser mest vad som skrivs....
Jag måste fråga er som inte har något med hans fråga att göra överhuvud taget...
Varför skriver ni???
Börjar bli jävligt tröttsamt med såna inlägg...
Som nån sa tidigare... Svara på frågan eller skit i det....
Och rik eller fattig har väl f...n ingen betydelse...
Hade själv tänkt o skrapa ihop till en 3.2a o klocka så mycket det går ur den...
March 21, 2003
taufik wrote: [quote=Freeze][quote=kimpan87]ta inte illa upp, men har du mycke pengar som vågar klocka den datan jag hade inte gjort det... den drar i vilket fall som helst om alla andra med de graffet å de hårddiskarna....
//kimpan
så du påstår alltså att det skulle gå segare att köra oset på en 250 gigs disk?
Då har du fel.
Nee det har jag inte.... om han har 2*250gb diskar så antar jag att han kommer att använda dem till annat än os(dum annars)...och som alla någolunda smarta människor vet(med lite dator erfarenhet) så blir en disk segare och segare juh mer DATA du har fyllt den med...Sen är det de att juh större disk juh mer kluster kan det installerade proggrammet oset lr vad aan som helst ligga o och tar därmed mycket mer tid att ladda...Sen hör det till almänbildningen att veta att juh minder disk juh snabbare(varför tror du att man har en sytem disk FFS!!!!
***** N**B
1 Guest(s)