March 9, 2004
Med tanke på att den monteras i hålen kring sockeln så är det inga problem om du inte tar med datorn på LAN ofta...eftersom man bör vara försiktig vid transport med monterad (tung) kylare.
Skillnaden mellan Cu och AlCu versionen var omking 3C högre överlag för AlCu har jag för mig...kolla tester.
July 23, 2002
October 6, 2003
ultima wrote: Jag tror att jag köper en ALUCU idag då den är ca 30-40% lättare än CU...tack alla som har hjälpt mig att ta beslutet 🙂
BearznaiL:
Borde inte en tung prollekylare som sitter fast i sockeln kunna slita sönder den?
Det gör den säkert 🙂
Men jag är försiktig när jag bär runt det, bär den alltid i högkant så att kylaren siktar uppåt. När jag ställer ner den så tar jag det jättelugnt osv osv. Men jag tror vi underskattar våra socklars hållbarhet.
October 16, 2003
BearznaiL wrote: [quote=ultima]Jag tror att jag köper en ALUCU idag då den är ca 30-40% lättare än CU...tack alla som har hjälpt mig att ta beslutet 🙂
BearznaiL:
Borde inte en tung prollekylare som sitter fast i sockeln kunna slita sönder den?
Det gör den säkert 🙂
Men jag är försiktig när jag bär runt det, bär den alltid i högkant så att kylaren siktar uppåt. När jag ställer ner den så tar jag det jättelugnt osv osv. Men jag tror vi underskattar våra socklars hållbarhet.
bättre det än att förstöra den...
September 2, 2003
Ultima: Jag har en sådan kylare och jag har lanat flera gånger sedan jag monterade den, det har inte varit något problem. Reagerade först på tyngden jag med fast jag har utsatt min dator för ganska kraftiga stötar i bilen osv och den har hållit jättebra. Se bara till att montera den ordentligt, och sedan kanske du inte behöver lägga datorn upp och ned eller skaka på den 😀 men sånt är ju inte bra att göra annars heller..
Gl hf den kyler yberbra KÖP DEN TVEKA INTE!!
1 Guest(s)