September 27, 2003
Jag ska troligen köpa ny CPU kylare snart...
spanat in dessa två: Zalman CNPS7000A och SLK-947U
jag åker mkt på lan, och ska klocka(inte extremt, men lagom) inom snar framtid och den ska vara hyfsat tyst (när man ska sova t.ex =) ) annars kan den blåsa på "lite".
jag har ett
abit nf7-s v2.0 och en amd 2500+ samt twinmos winbond 256ddr.
e det värt de pengarna extra å köpa en SLK eller går det lika bra med en zalman?
December 18, 2002
Troopah wrote: Kör på cnps7000 för de låter ju endast 21dba vilket du knappt hör...
SLK-947u kan du väl också ta och en riktigt jevla tyst fläkt men tror inte den kyler likabra som 7000cnps med så tyst fläkt.Lycka till!
Cheers, Bengan.
Nog hörs det =)
Men ta en Zalman då om du ej ska OCa extremt... eller så tar du en MCX462+ från Swiftech! =)
Alpha flänsen funkar men....
September 27, 2003
coalan wrote: [quote=Bark]trevlgt, då blir det nog en zalman, men klarar den mkt flytt?
Det är bara att lägga datorn ner så ska det nog gå bra, annars så är det inte så svårt att plocka ur den
men eftersom den skruvas fast i moder kortte borde det väll inte vara några problem?
August 11, 2002
Bark wrote: [quote=coalan][quote=Bark]trevlgt, då blir det nog en zalman, men klarar den mkt flytt?
Det är bara att lägga datorn ner så ska det nog gå bra, annars så är det inte så svårt att plocka ur den
men eftersom den skruvas fast i moder kortte borde det väll inte vara några problem?
det är alltid bäst att vara på den säkra sidan
1 Guest(s)