December 1, 2006
Någon som känner till det verktyget? Ska tydligen vara ett Klockningsverktyg framtaget av MSI (sent 2006) för både nVidia och ATI-kort. Sprang på det av en tillfällighet på MSI:s hemsida, men jag har väldigt svårt att hitta någon mer omfattande information om det som t ex kompatibla kort och vart man ev kan ladda ner det...
August 16, 2003
well, du har är bland annat: http://www.softwarepatch.pl/pl....._v_10.html
du har på MSI sida, men om det stämmer eller ej så står det på dom jag hittar där att dom bara fungerar för just den modellen av grafikkotrtet
"NOTE : This Version only for NX6600GT-VTD128E Diamond"
den från den polska sidan gillade inte mitt grafikkort (6800 Ultra) tacka vet jag ATi Tool.
December 1, 2006
Ja, hos MSI hittar jag dem också bara under olika grafikkort, men läser man i en artikel (också hos MSI) så står det faktiskt att det är till både nVidia OCH ATI-kort men att man till ATI behöver driver version 8.26 (eller senare antar jag, artikeln e ju ett år gammal) för att det ska fungera ordentligt... Men om det funkar till ATI också, varför hittar jag det inte då... Tycker det borde finnas någorlunda lätt att hitta om de vill att folk ska kunna använda det... 😕
[EDIT]: ATI Tool stöder ju inte X1950-serien... av någon anledning...
2 Guest(s)