September 26, 2001
Hej,
Skulle gärna vilja ha heta tips angående de BÄSTA och mest EFFEKTIVA samt TYSTASTE processorfläkrarna på marknaden. Tänkte köpa en riktigt bra cooler samt smeta på lite kylpasta... allt detta pga den heta sommaren som redan värmer upp mitt rum till kokpunkten + en prolle på 50 grader som funkar som en extra sol 🙂
Well well, några förslag??
Coolern ska sitta på en AMD Throughbred +2200 ... socketA
August 19, 2001
Out4BlooD wrote: Hej,
Skulle gärna vilja ha heta tips angående de BÄSTA och mest EFFEKTIVA samt TYSTASTE processorfläkrarna på marknaden. Tänkte köpa en riktigt bra cooler samt smeta på lite kylpasta... allt detta pga den heta sommaren som redan värmer upp mitt rum till kokpunkten + en prolle på 50 grader som funkar som en extra sol 🙂Well well, några förslag??
Coolern ska sitta på en AMD Throughbred +2200 ... socketA
Var har du fått tag på Thoughbreden nån stans?
kÖP EN tHERMALRIGHT ax 7 MED TYP EN TITAN FLÄKT ELLER DYLIKT.
ANNARS ÄR DE (sorry caps lock) bara vatten kylning som gäller..
June 17, 2001
Gör en liten modd...
Jag har en Taisolfläns, hemma gjord tratt, 80mm Zalman som går på 5,5v med ett motstånd. Den ligger på 1800-1900rpm vilket knappt låter men ändå kyler den bra som sören. Smeka även på lite BRA kyl pasta så som Artic Silver 3 t.ex. De motstånden finns att köpa på gtek.net för 25kr/st eller gör som jag köp av Skiroy 🙂
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)