July 18, 2003
SLK-900 är väl den bästa luftkylaren på marknaden nu, tror det iallafall.
Skulle statsa på en sådan, ska jag nog göra.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 10, 2002
Valet står nog mellan SLK-900 och CNPS7000-ALCU isf då. Får tänka te imorrn eller så..
Tänkte på en sak, råkade ha bort min "fästram" som sitter på moderkortet när man köper det. För den behövdes inte till min befintliga kylare. Finns det någonstans man kan få tag på en sån? eller kan man använda en från ett annat mobo kanske? 🙂
August 16, 2002
DarkStormZ wrote: Valet står nog mellan SLK-900 och CNPS7000-ALCU isf då. Får tänka te imorrn eller så..
Tänkte på en sak, råkade ha bort min "fästram" som sitter på moderkortet när man köper det. För den behövdes inte till min befintliga kylare. Finns det någonstans man kan få tag på en sån? eller kan man använda en från ett annat mobo kanske? 🙂
det är nog bara boxed-flänsen som använder den
November 10, 2002
keffing wrote: [quote=DarkStormZ]Valet står nog mellan SLK-900 och CNPS7000-ALCU isf då. Får tänka te imorrn eller så..
det är nog bara boxed-flänsen som använder den
såg att Zalman använde sig av den oxå...
1 Guest(s)