March 20, 2002
July 18, 2001
jaså är du säker på det.?? beror ju på vad man räknar på. räkna vad kostnad vs prestanda osv så vinner nog någon annan kanske jag :bgrin: :bok: nog för att jag har en lägre mhz på proppen osv orginal med kör ju klockat vettu, varför köpa en 2.53 ghz när man kan köpa en 2.0 eller 2,2 ghz i 400 bus som är f*n så mycket mer klockarvänlig tex och kostar en bråkdel av vad 2.53 ghz gör. och varför köpa ett svindyrt gf ti4600 när man kan köpa ett ti 4400 eller 4200 som går köra i samma klockning?? mm många frågor kan det bli och säkert kan få igångn en rolig diskussion här och det var det som var meningen inget påhopp på dig callister 😀
sån är jag iallafall när jag köper grejjer kollar priset vs prestanda om vilket som är mest prisvärt osv. och just nu har jag investerat i nedanstående dator.
June 15, 2001
jadu.
OEM dator?
Sen beror det på VAD din dator är snabbast i....
Grafikapplikationer?
Ren hårddiskprestanda?
Finns säkert många som har scsi diskar...
Men den är säkert jätte fin. Dock så kommer 9700 snart och då är du inte på topp längre......
utvecklingen går framåt.
July 18, 2001
ville ju bara tillgägga tidigare inlägg osså Callister
du lär ju inte vinna på långa vägar :bgrin: 😮
https://www.nordichardware.com.....highlight=
typ slår nog dig med min skräp dator som är en AMD 1333. heheheh
July 27, 2002
*tihi* jag har 2 datorer
den på min signatur e den jag har hos min pappa och jag har en annan hos min mamma men jag ska köpa ny dator idag hem till min mamma
men allså jag har också clockat mitt gf4ti4600 och min CPU men hur mkt vet jag inte det gjorde min pappa :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
1 Guest(s)