February 13, 2001
February 13, 2001
Vecna wrote: Ja än så länge har min teori stämt som jag skrev om förut att sänka hela datorn i olja, nu fattas bara att någon tar och stoppar ner den i en frysbox. Det kommer ju inte att frysa rent teoretiskt som jag har förstått det.
Nej de kan inte frysa för det är ju olja....
Man kan göra mycket kul =) Typ bygga om en Barebone låda så man kan ha olja i den.... Man måste ju då skydda HDn och Cdn så dom inte får olja i sig.... Skulle bli bra tyst + att man skulle få en behaglig temp =) Hade jag har lite extra över så hade jag haft en prototyp klar redan =)
Jo då fiskar kan du ha men då måste du ha sånna som man har i bubbel lampor =)
August 20, 2003
CasO wrote: [quote=.doedels]allt fryser vid 0 grader Kelvin (274 grader Celsius)
finns en massa ämnen som inte fryser vid 0 grader =)
ALLT är fruset vid 0 grader KELVIN (-273,15 grader Celsius)vilket är absoluta nollpunkten... alla atomer är helt stilla. Så hittar du ett ämne som inte fryser vid 0 grader Kelvin får du nog nobelpriset...
Men som det är nu finns det inget sådant ämne.
:bok: innan du skriver att nån har fel...
February 13, 2001
matsansan wrote: [quote=SoundHead]Vad kostar de per liter? Kan kanske göra nå kul av det =)
Hehe, det kostar väl gratis per liter om man bara frågar rätt person, annars handlar det väl om 200+ per liter vad jag har förstått
Ja ja du har väll rätt.... Vad säger du ska vi bygga en burk i olja =) å impa på alla NHare? Har en P2 400Mhz hemma som behöver lite olja runt öronen vad säger du? He he he
1 Guest(s)