August 17, 2001
Sitter och funderar på hur såna OD anslutningar funkar, jag har vanliga klara PVC slangar idag och undrar om jag kan använda de? Tänkte köpa ett sånt här block och om jag ska ha vanliga 1/2" anslutningar måste jag lägga på 60 spänn! Kanske man kan fixa det själv?
June 28, 2001
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/w501287/catalog/includes/functions/database.php on line 39
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/w501287/catalog/includes/functions/database.php on line 46
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/w501287/catalog/includes/functions/database.php on line 46
ganska säker på att jag vet vad du menar, hadde köpt ett sådant med klippfäste om det inte varit för dom dumma anslutningarna.
PVC 1/2" R0xx
edit, det var inte vad jag trodde
August 17, 2001
Mind wrote:
ganska säker på att jag vet vad du menar, hadde köpt ett sådant med klippfäste om det inte varit för dom dumma anslutningarna.
PVC 1/2" R0xx
Läste en recension av blocket och det ända de klagade på var att man inte kunde (eller det gick men var svårt) ha vanlig PCV slang utan det funkade bara med siliconslang. La till 60:- för 1/2" ID anslutningar istället...
2 Guest(s)