July 26, 2004
Har en P2 400mhz i en gammal Dell Optiplex Gx1..
Ursäkta mej men hur fan ska jag klocka den?
Min andra cpu (xp2000+) klocka jag med nått prog (CPUCool)
Men hur ska jag klocka denna?
Man kan knappt göra några inställningar alls i bios, och absoult inga inställningar som har med CPU'n o göra..
Nå förslag på program etc?
March 14, 2004
Dracman wrote: haha det stämmer att dell inte går att klocka.. men om den är från 99 så ska den klockas i bios.. dom senaste PII kom ut med "softmenu"... men prova det OCZ sa;)
Tror du att det går att klocka en P3 500mhz dell från 99? 😀 😀 Fan va mammas dator kmr bli sönderklockad
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Dracman]haha det stämmer att dell inte går att klocka.. men om den är från 99 så ska den klockas i bios.. dom senaste PII kom ut med "softmenu"... men prova det OCZ sa;)
Tror du att det går att klocka en P3 500mhz dell från 99? 😀 😀 Fan va mammas dator kmr bli sönderklockad
Fan vad mamma kommer bli glad...:roll:
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=Dracman]haha det stämmer att dell inte går att klocka.. men om den är från 99 så ska den klockas i bios.. dom senaste PII kom ut med "softmenu"... men prova det OCZ sa;)
Tänkte också på det.
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=Dracman]haha det stämmer att dell inte går att klocka.. men om den är från 99 så ska den klockas i bios.. dom senaste PII kom ut med "softmenu"... men prova det OCZ sa;)
Tänkte också på det.
Hoppas bara mamsen inte använder datorn...:)
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=Dracman]haha det stämmer att dell inte går att klocka.. men om den är från 99 så ska den klockas i bios.. dom senaste PII kom ut med "softmenu"... men prova det OCZ sa;)
Tänkte också på det.
Hoppas bara mamsen inte använder datorn...:)
Det allvarliga är att all bokföring ligger på den datorn
August 11, 2002
Dellen kan ju vara "lite" svår att klocka, men ingenting är omöjligt 😉
För 2800+ om det inte också var en dell, http://ocguide.tehjunkyard.net/
1 Guest(s)