July 1, 2001
Compaq är ju inte direct en av de bättre märkes datorerna vad jag har hört eller märkt... fast jag vet inte om dell eller HP är bättre jag hat inte testat dem.. sitter nu på en p2 300 compaq 🙁 verkligen dålig... 🙁
[ Detta Inlägg ändrades av: Cyph3r den 2001-09-04 19:19 ]
June 15, 2001
måste säga att de märkes datorer jag har haft (alla 2) så kan jag bara säga att min 200mmx (AMD förstås) var precis så stabil man kan begära av en data, men sen är jag fick en riktig värsting (DELL P2:a på 450mhz) så hängde den sig mer eller mindre konstant, fick byta skärm typ 3ggr första 2veckorna (slutade med att jag fick en mindre än utlovat) o även om man formatera om allt o sket i alla program som skulle in så hängde sig allt lika mycke, så jag är ingen stor faan av DELL precis
August 17, 2001
Compaq är riktiga skitsaker... rev en Compaq p2 350mhz i helgen å skruva ihop en t-bird 1200 åt honom... vilket helvette det var att få lös allting.. plus att dom använt torx(stavas?) skruvar inne i datorn för att man inte skall skruva med den... men en sak vart jag förvånad äver den hade "runda" flatkablar! iofs så är det ett måste för att få något som hellst luftflöde genom den minilådan.. (har ni sett hur dom ser ut?) och dom är mindre än vad dom ser ut utifrån.. å apropå delar i märkesdatorer sitter detNÄSTAN jämt dom billigaste delarna.. i denna var det ett integrerat grafikort ett ati 8mb killen köpte ett voodoo3 men kunde inte använde det eftersom compaq vägrade lämna ut hur man disabla det interna... så där fick det bli ett Voodoo2... på en annan kompis compaq en 700mhz:are skickas det mmed TNT2 M64 vilket är ju rätt sugigt motför ett vanligt Tnt2.. med den processorn är dett väll rätt dumt att skicka med ett m64!?!? tycker då jag iaf.. jag tänker aldrig köpa en compaq, aldrig!
September 4, 2001
Compaq = uppköpta av HP ....
hoppas man slipper se Compaq loggan IGEN! ;D
aja, dell är den bästa märkesdatorn. Helt klart. O just ja, såg en dator i en tidning. Tror det var en P4-1,8 Ghz. Det var nå företag som gjort en speldator. 512 Mb Ram. Sblive! ...sen när ja såg grafikkortet fick jag "ryck" . Hur I HELVETTE kan MAN SKICKA MED ETT RIVA TNT2 M64!!!
Dumhuvuden!! säger ja bara....
March 20, 2001
On 2001-08-31 12:18, nemOne wrote:
Vi har bara dell optiplex burkar på jobbet, och de hör man fan knappt att de är igång...
Så kylningen kan ju inte vara sådär överdrivet bra i dem...
Det kan du skriva upp att det inte är 😀 Det sitter en tyst lågvarvad 92mm fläkt det är allt i alla fall på Nx1 modelerna 🙁
Btw. min dator började brinna altså Nx1`an
1 Guest(s)