November 28, 2001
AMD är sämst!!!
1. Ostabil.
2. Varm som fan.
3. Behöver dyrt morderkort.
4. Behöver stor Och dyr kylning.
5. värmer upp luften i burken
så andra komponenter kan ta
skada av överhettning.
Enligt mig så ska man köpa Intel Pencium. För att morderkorten är billigare så det blir ändå inte någon stor skilnad mellan priserna om man köper AMD eller Intel Pencium med morderkort.
Och så slipper du ju alla DÅLIGA punkter från 1-5 om du köper Intel Pencium.
Så ska man köpa processor och morderkort så rekomenderar jag STARKT Intel Pencium !!!
August 28, 2001
On 2001-11-29 00:05, daniel_xx2001 wrote:
AMD är sämst!!!
1. Ostabil.
2. Varm som fan.
skada av överhettning.Enligt mig så ska man köpa Intel Pencium. För att morderkorten är billigare så det blir ändå inte någon stor skilnad mellan priserna om man köper AMD eller Intel Pencium med morderkort.
Så ska man köpa processor och morderkort så rekomenderar jag STARKT Intel Pencium !!!
hehehe vart har du varit det senaste året, inte något påhopp men, mobo:sen e inte dyrare.... ps nice stavning på pencium 😀
August 22, 2005
hmm. jag skulle nog sägfa att daniel-xx-2001 eller vad han nu heter tror att AMD fortfarande inte har gjort något nyare än K&-2:orna. dom avr ju VARMA, OSTABILA och hade dyra MODERKORT,. men så är ju inte fallet, AMD är dom som har billigast moderkort, mest prestanda MEN blir varmast. fats det skulle jag tro ändrar på sig rättsåsnart eftersom P4:an är om inte varmare lika varm.
October 9, 2001
September 28, 2001
Jag har haft min nya AMD Athlon XP 1800+ i en vecka nu för typ 3 dagar sedan så gämnförde jag och en polare rubbet...
Min AMD Athlon Xp 1800+ Vs. P4 1800 MhZ...
Min vann i allat benchmarks och i spel osv som vi gämnförde i... det enda min processor förlorade i var divx osv... och olika nerpackningsmetoder typ som divx där var P4:an klart snabbare....
November 4, 2001
Ja nu har jag fått svar på min fråga och jag är till 100% säker på att AMD är både Snabbare Billigare och stabilast. Det ända en P4 kan vara snabbare på är att deras minnesband är snabbare men det gör inget för AMD är ändå snabbare i alla tester förutom när man konveterar DivX filmer. Men det köper man inte en P4 för att göra utan köper AMD som rockar fetast av allt. Tack för alla svar och jag vill bara säga en sak till!!!
AAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!
July 28, 2001
On 2001-11-30 16:23, Plogen2001 wrote:
Ja nu har jag fått svar på min fråga och jag är till 100% säker på att AMD är både Snabbare Billigare och stabilast. Det ända en P4 kan vara snabbare på är att deras minnesband är snabbare men det gör inget för AMD är ändå snabbare i alla tester förutom när man konveterar DivX filmer. Men det köper man inte en P4 för att göra utan köper AMD som rockar fetast av allt. Tack för alla svar och jag vill bara säga en sak till!!!
AAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!
Som jag sa innan så avgör priset vilket system man köper & inte stabilitetsfrågan jag tror att både ett Amd & Intel är lika stabila, sen vilket som är snabbast?? Det är varken Amd eller Intel ivarjefall, jag tror att Mac leder i prestanda/mhz....
November 20, 2001
March 20, 2001
On 2001-11-29 00:05, daniel_xx2001 wrote:
AMD är sämst!!!
1. Ostabil.
2. Varm som fan.
skada av överhettning.Enligt mig så ska man köpa Intel Pencium. För att morderkorten är billigare så det blir ändå inte någon stor skilnad mellan priserna om man köper AMD eller Intel Pencium med morderkort.
Ja du värkar ju vara en som vet Ska genast byta bort min Amd mot en "PENCIUM" någon spec modell jag bör köpa? är Seliron, Pencium3 eller 4 bäst att köpa?
1 Guest(s)