September 12, 2003
Vad för funktionalitet vill du ha ut av en fläktkontroll? Vill du se massa info på displayen? Vill du kunna ställa larm? Vill du låta temperaturerna från sensorerna kunna ändra fläkhastigheterna lite grovt vid några olika omslagtemperaturer? Vill du kunna styra alla utgångar mer exakt ? Vill du ha en tjusig panel där du kan byta färg på bakgrundsbelysningen? Vill du kunna läsa data och ställa in fläktkontrollen via ett program i windows tex? Vill du kunna få ut temperaturer, fläkthastigheter och larm på en websida?
Osv... Sen är det bara o läsa manualen noga.
Digidocarna är bra men det finns många andra "automatiska" fläktkontroller som verkligen inte lever upp till sina säljtexter, speciellt när det gäller automatikmöjligheterna. Så läs det finstilta i manualen, även Digidocens manual alltså innan du handlar! 😛
September 12, 2003
skinner wrote: Ok men hur läser jag manualen när jag inte har köpt den? Samt är det någon som äger en och kan berätta lite om vad dom tycker om den. Saknar den några grundläggande funktioner?
/
Skinner
Lär ju finnas en PDF på nätet?
EDIT: ....letade lite:
http://www.macpower.com.tw/fil.....al/dd2.pdf
:bok: Ooops, jag läste igenom manualen :-# Du får inte ha höga krav på funktionalitet inte... 🙄
1 Guest(s)