March 10, 2002
LorD_Kvadd wrote:
Dadde : Jaa dom var mycket fina 🙂 Gick över förväntningarna faktiskt... Men jag måste ha mer Vdimm...2,9V räcker inte för dom..Dom är super pi stabila tills mellan 231-235FSB i 2-2-2-6 men sedan måste man dra ner lite 🙂 Tackar 😀
Äsch, mina twinmos winbond CH-5 gör 235FSB i 2-2-2-5 med 2.9V (Egentligen 2..85V) Kasst nätagg:P
Edit: När jag läste denna tråden blev jag sugen på OC igen! 😛
February 3, 2003
Dehman wrote: Äsch, mina twinmos winbond CH-5 gör 235FSB i 2-2-2-5 med 2.9V (Egentligen 2..85V) Kasst nätagg:P
Aah men är dom super pi stabila där och prime? 😛 hatar det jävla prime tjatet men aja..dom går upp i 241 tror jag med 2-2-2-6 men bencha ska man inte göra då 😛
Haha klocka på!
slafs_ : Nej tack 🙂 tog det i PM 🙂
March 10, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Dehman]Äsch, mina twinmos winbond CH-5 gör 235FSB i 2-2-2-5 med 2.9V (Egentligen 2..85V) Kasst nätagg:P
Aah men är dom super pi stabila där och prime? 😛 hatar det j**la prime tjatet men aja..dom går upp i 241 tror jag med 2-2-2-6 men bencha ska man inte göra då 😛
Haha klocka på!
slafs_ : Nej tack 🙂 tog det i PM 🙂
Jodå de är stabila då. 3Dmark och Prime i.a.f. inte testat superpi. Inte testat högre med andra timings heller. 😛 Försöker få tag på ny cpu nu. 😛 Har ett grafikkort på ingående så då ska det bli lite tweak. 😛
1 Guest(s)