October 18, 2001
Skrota x-box och köp Playstation som kompliment till era datorer. Det enda som gäller. Sen skall man ju själv klart ha en stationär dvd spela oxå.... Man kan ju inte använda datorn till allt. X-box kommer att floppa stenhårt, tror dom verkligen att folk kommer att köpa spelen? Ja tydligen, men personligen tror jag inte en käft kommer att köpa orginalspel... Man gör det ju inte till PS2 så varför skall man göra det till x-box? Sen faktumet att dom förlorar 125 dollar på varje konsoll som dom säljer är inte direkt vinstökande.....
November 4, 2001
Dom har ju tagit bort funktionen att köra pcspel på x-box!!! Konsoll är skit enda bra saken är att man har bättre känsla i RPG och beat'em up på stor tv(finns ju TV-OUT) och en handkontroll(är ju liksom lite jobbigt att köra typ baldeurs gate med handkontroll till Pc:en)
November 22, 2001
On 2001-09-03 21:19, HELIX wrote:
Jag vet, datorer är MYCKET! bättre.. Det är bara loddare som inte har råd med datorer som köper consoler.
Men DC är mycket bättre än playstation 2, är värsta lodar skit. Alla i tensta har (snott) en dessutom finns det bara dåliga fightingspel till den skiten.
Sen finns ju alltid vi som har råd med både och. Hur roligt e fightingspel på pc? dreamcast e en arkad-konsoll och en väldigt bra sådan. Synd att det blev som det gjorde.
July 19, 2001
Tack Kane... Jag skruvade upp min Dreamcast för att applicera lite kylpasta på gpun och jag såg till min förfäran att den inte hade någon kylfläns!?! det satt bara enstålskiva tryckt ovanpå. Skumt... Men det går typ inte att överklocka =P
Grafiken til PS2 e likadan som på PS1 Bara UTAN ATT DET HACKAR!! OTROLIGT!!!!!!
2 Guest(s)