February 12, 2003
SoundHead wrote: [quote=AMD_RULEZ]Jag har en 1400 Applebred som jag ska klocka skiten ur... Ska sparka liv i resten av grejerna först... Bra länk, till cacheupplåsningen, där...
Vart fick du tag på den???? Det är ju XP kärnan på den va? Lär ju klocka super.... Kandidat till OC SM kanske =)
Jao, jag vet inte så mycket om den... Köpte den beggad av M3T4L här på nh... Han hade klockat till 2400 mhz, med en SLK-800, men jag vet inte vad för mobo han hade...
February 13, 2001
http://www.livejournal.com/use.....71468.html
Denhära cache öppnaren värkar bättre.... Ska testa den i veckan.... Jag ska till talin på företags resa 😮
February 12, 2003
SoundHead wrote:
Jao, jag vet inte så mycket om den... Köpte den beggad av M3T4L här på nh... Han hade klockat till 2400 mhz, med en SLK-800, men jag vet inte vad för mobo han hade...
Okej.... Men dra ur de lite och se vad den bjuder på 🙄
Jag har någe skitskumma probs... Jag har nytt mobo, minnen, graffe, och allt, men skiten funkar fan inte... :banghead:
February 12, 2003
SoundHead wrote: http://www.livejournal.com/use.....71468.html
Denhära cache öppnaren värkar bättre.... Ska testa den i veckan.... Jag ska till talin på företags resa 😮
Borde det där inte funka med blyerts? Leder också ström... Eller kopparpasta?
February 12, 2003
keffing wrote: hmm köpte en till min morsa nyligen tillsammans med ett mobo för 350 på db... spänningen gick inte att ändra, så jag kom upp i 172*12 (2.064ghz) på orginal Vcore... det gick alldeles utmärkt att låsa upp cachen... den identifieras som en athlon XP 2400+ av mobot
/me is dropping his jaw. Vilket sätt använde du för att låsa upp cachen?
March 14, 2004
keffing wrote: hmm köpte en till min morsa nyligen tillsammans med ett mobo för 350 på db... spänningen gick inte att ändra, så jag kom upp i 172*12 (2.064ghz) på orginal Vcore... det gick alldeles utmärkt att låsa upp cachen... den identifieras som en athlon XP 2400+ av mobot
ASRock antar jag? Mitt klarade inte högre fsb än 179. Om man sätetr på "Over Vcore voltage" 👿
1 Guest(s)