December 22, 2000
du snackar med folk som bygger om hela datorn o sågar o har sig. bygger vattenkylning osv... så att montera ett par fläktar blir helt plötsligt inte så häftigt om du förstår vad jag menar. visst det blev skitmycket bättre cirkulation av luften det kan jag tänka mig.
fortsätt modda.
August 4, 2001
November 7, 2001
July 6, 2001
October 31, 2001
Bry dig inte om vad dom säger Moneyman! Måste dock varna alla som läser detta med att moddning kan framkalla abstinensbesvär! Efter sitt första modd så är man nöjd ett litet tag och därefter är det kört! Nu börjar tankar komma upp i huvudet som aldrig förr och innan man vet ordet av har man en låda som ser ut som en sweizherost med de allra lustigaste lösningar.......och det man eftersträvar är saker som en "vanlig" datoranvändare inte trodde fanns! Minusgrader.....frys...kondensskydd....peltiers....vatten....koppar....fläktar....ja så ser tankesättet ut ungefär! Ops glömde en sak! Kapa plåt!!!!! Ja......så till alla er som än så länge har en originalburk där hemma , tänk er för! För när ni väl är där, kommer ni aldrig därifrån med ett helt chassi!!! Moooohahahaha!!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: Akilles den 2001-11-23 22:28 ]
1 Guest(s)