November 18, 2003
.doedels wrote: http://www.elfa.se
jo men vet ju inte va man ska leta riktigt efter ju
November 18, 2003
fastbullit wrote: kablar kanske finns i innehållsförteckningen
nää menar du de? de visste ja inte!!
Skärm-/Jordningsflätor
Koppartråd
Virtråd
Kopplingstråd
Laboratoriekabel
Svagströmskabel
Starkströmskabel
Nätkabel
Flatkabel
Styrkabel
Signalkabel
LAN-datakabel
Datakabel
Audiokabel
Högtalarkabel
Videokabel
Antennkabel
Koaxialkabel
de finns ju lite o välja på
January 16, 2004
Snowman89 wrote: [quote=GooGeL]i väggen.... antagligen om det är en 230V pump 🙂 😛
jo men ja vet ej om hydors l20 e de, hur kan ja kolla de då?
edit:hittade på de nu tror ja Spänning: 230VAC, så ja får me kabel så ja kna trycka in de i vägutaget bara ?
Ett tips: är det en molexkontakt sätter du den i agget men är det en "Två hål i väggen-kontakt" så sätter du den i väggen.
It's as hard as that!
November 18, 2003
Albinn wrote: [quote=Snowman89][quote=GooGeL]i väggen.... antagligen om det är en 230V pump 🙂 😛
jo men ja vet ej om hydors l20 e de, hur kan ja kolla de då?
edit:hittade på de nu tror ja Spänning: 230VAC, så ja får me kabel så ja kna trycka in de i vägutaget bara ?
Ett tips: är det en molexkontakt sätter du den i agget men är det en "Två hål i väggen-kontakt" så sätter du den i väggen.
It's as hard as that!
joo ja fattar de men har inte beställt än o de e det ja funderar på bara, ähh får väl skicka ett mail till gtek o fråga
November 18, 2003
Darko wrote: De som är jobbit är att de inte går att stänga av den annat än att dra ut den ur väggen. Jag ska "modda" in en strömbrytare på min kabel senare, men fösrt ska de läcktestas (görs i skrivande stund) sen ska skiten in i burken också 😛
men de gör ju inte så mycke om man har allt inkopplat till en sån där ström dosa me en knapp som man stänger av o på strömmen me
December 31, 2001
Darko wrote: De som är jobbit är att de inte går att stänga av den annat än att dra ut den ur väggen. Jag ska "modda" in en strömbrytare på min kabel senare, men fösrt ska de läcktestas (görs i skrivande stund) sen ska skiten in i burken också 😛
fixa dig ett relä/kontacktor då som sluter vid 12v och ger 230v på utgågnarna.
April 5, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Darko]De som är jobbit är att de inte går att stänga av den annat än att dra ut den ur väggen. Jag ska "modda" in en strömbrytare på min kabel senare, men fösrt ska de läcktestas (görs i skrivande stund) sen ska skiten in i burken också 😛
fixa dig ett relä/kontacktor då som sluter vid 12v och ger 230v på utgågnarna.
Nått tips på var man kan hitta ett sånt? De vore ju helt kanon 😀
2 Guest(s)