March 4, 2003
MIn fråga gäller Spire WhisperRock IV 21dBA...
Har läst flera recensioner om den och sammanfattningsvis har den fått bra recensioner, men på en av de fyra olika recensionerna ja läste stod det att man behövde en skruvdragare för att montera den. Jag tyckte det verkade konstigt, och det stod inget om det i de andra recensionerna, så min fråga är alltså:
Behöver man en skruvdragare(screwdriver) för att montera denna kylare?
AMD Athlon 2500+ Barton, 256 mb TwinMOS PC3200, MSI KT600 Delta, Sweex Xenon TC CW chassi, Arctic Cooling Copper Silent + chassifläktar
October 4, 2002
^dreamer^ wrote: MIn fråga gäller Spire WhisperRock IV 21dBA...
Har läst flera recensioner om den och sammanfattningsvis har den fått bra recensioner, men på en av de fyra olika recensionerna ja läste stod det att man behövde en skruvdragare för att montera den. Jag tyckte det verkade konstigt, och det stod inget om det i de andra recensionerna, så min fråga är alltså:
Behöver man en skruvdragare(screwdriver) för att montera denna kylare?
Screwdriver betyder skruvmejsel
Du kan behöva en sådan för att få på clipsen på flänsen på moderkortet...
March 4, 2003
Loggo wrote: nej nej nu e ni helt ute o cyklar....screwdriver e en drink...dom menar att du ska ta nåra såna innan du sätter fast den... så använder man automatsikt lite extra kraft o övervåld ifall den skulle trilskas!
har hört att det är ett dopningsmedel också! :bok:
AMD Athlon 2500+ Barton, 256 mb TwinMOS PC3200, MSI KT600 Delta, Sweex Xenon TC CW chassi, Arctic Cooling Copper Silent + chassifläktar
December 24, 2002
^dreamer^ wrote: [quote=Loggo]nej nej nu e ni helt ute o cyklar....screwdriver e en drink...dom menar att du ska ta nåra såna innan du sätter fast den... så använder man automatsikt lite extra kraft o övervåld ifall den skulle trilskas!
har hört att det är ett dopningsmedel också! :bok:
håller med dig.. dopning e det.. det sa min engelsklärare
2 Guest(s)