January 4, 2003
b0ink wrote: borde gå fint, framför allt om prollen e upplåst. fick mitt 8rda+ igår o jag kom utan problem upp i 200fsb (har inte orkat testa mer än)
så svaret är ganska garanterat Ja!
twinmos med winbond minnen?
Kan du inte testa att oc lite mer.. intresserad iom att snart samma mobord är bestält.. men vet ej om jag ska ha twinmossar..
December 14, 2002
DjHypnoz wrote: [quote=b0ink]borde gå fint, framför allt om prollen e upplåst. fick mitt 8rda+ igår o jag kom utan problem upp i 200fsb (har inte orkat testa mer än)
så svaret är ganska garanterat Ja!
twinmos med winbond minnen?
Kan du inte testa att oc lite mer.. intresserad iom att snart samma mobord är bestält.. men vet ej om jag ska ha twinmossar..
twinmos me twinmos kretsar på. läste lite på aoaforums där många sa att twinmos me twismos kretsar funkar skit bra o klockar bra oxå just på 8rda+.
ska iaf testa o dra upp dom till 210mhz i 2-2-2-6 när jag kommer hem
December 14, 2002
e uppe i 205fsb nu utan problem, ska testa o höja till 210fsb strax.
btw, minnena körs i sync me aggressivaste timingarna 😀
edit: Snorch, köp en t-bred 1700+ eller 1800+ istället eftersom dom e upplåsta från början + att dom klockar bättre än "gamla" palomino prollar
March 14, 2001
b0ink wrote: e uppe i 205fsb nu utan problem, ska testa o höja till 210fsb strax.
btw, minnena körs i sync me aggressivaste timingarna 😀edit: Snorch, köp en t-bred 1700+ eller 1800+ istället eftersom dom e upplåsta från början + att dom klockar bättre än "gamla" palomino prollar
ja de verkar ju som dom är mer prisvärd
och klockar bättre oxå din 1700+ är ju på 1.9ghz!!!!
den har ju högre mhz än 2000+ orginal hastighet 😮
jo kanske blir en sådan...
1 Guest(s)