June 7, 2001
Lägg ner en stor j**la radiator i tanken och pumpa runt destvatten med lite glykol i så slipper du korrosion och annat tjaft i blocket... Och sen kan du ha en pump som cirkulerar vattnet i akvariet (som fisken kanske behöver ändå?) för att radiatorn ska kylas ordentligt.
February 11, 2001
February 11, 2001
February 11, 2001
October 9, 2001
On 2001-09-26 18:49, Mattias aka [NH]TheGhozt wrote:
Ha...Hade ett gammalt 325 liters akvarium ute i garaget och köpte en stor firre till det igår. Så det åbäket simmar runt i det och göttar sig.
Under natten slog en tanke mig. Vafför inte snygga till det lite, plocka in det i rummet och sätta det i hyllan tillsammans med datorn. Sedan koppla vattenkylningen till det. En behaglig tempratur uppnås och ingen större risk för överhettning heller. Faan va coolt det hade varit och fota anläggningen sedan.. Kanske plocka med ett litet akvarium på 20-30 liter sedan till DreamHack och ha det under burken med något stort slemmigt simmande runt i mini-akvariet.
He He He.. Plockar fram verktyg och sätter igång..
FAAN VA OVERKILL ASSÅ.....
TheGhozt måtte vara sjuk i bollen. Datorteraput nästa!!!
:burn: :burn: :burn: 😀 😀 😀
Jag tror jag skall göra detta
| LianLi PC70 | MSI 694D-Pro2 Dual-Firewire-RAID| P3:800@1066 | PQI 1GB RAM | 4x30Gb IBM | TNT2 | Leufken Tank el. AKVARIUM 300L med fisk | Eheim 1250 | DangerDen Copper Core Radiator, Maze1C |[ Detta Inlägg ändrades av: TheGhozt den 2001-09-26 19:04 ]
Skit tufft!!
Överkill.. men ovanligt!
Iaf.. blri det inte lite slemmigt i det vattnet.. asså,i akvariet.. hade ett akvarium förut, va ett jäkla h*****e att städa..
March 20, 2001
December 19, 2000
On 2001-10-20 19:15, Scaramanga wrote:
Ja det lär förmodligen inte va så många fler som ha ett liknade system
Var ju nån som hadde en skorpion i sitt chassi, han van ju nån tävling 😀
En(flera) fisk(ar) måste ju chickare
Lycka till, du få hiva upp ett par bilder om det blir av..
Han med skorpionen va nån galen norrman inspekterade hans låda på TG.. riktigt snygg
1 Guest(s)