June 7, 2004
Hej!
Har hittat alla grejor jag vill ha till mitt nya system, komplett erbjuder detta till bäst pris. Det enda jag har kvar att köpa är fläkten till min barton 2500xp som jag ska klocka hade jag tänkt. Har komplett någon fläkt som duger? Finns det något annat ställe som har en bra fläkt och levererar fort? Vill ju få grejorna först och ej kunna installera pga att jag ej har någon fläkt.
//Daniel.J
November 26, 2002
Jag tror snart jag har terroriserat dig i alla dina trådar 😀
Spire Whisperrock IV är en mycket bra och tyst kylare. Den hittar du på många ställen och priset varierar mellan 160-290 kr. Ett annat alternativ jag använt mig av i 2 burkar är Arctic Copper Cooling 2, den hittar du för 150-200kr och finns i de flesta butiker. Även den är rätt tyst och kyler hyfsat. Det sitter en sån på burken i min sign nedan. Med processorn uppklockad över 50% och en Vcore på 1,8 så har jag ca 53grader på processorn.
June 7, 2004
John_lz wrote: Jag tror snart jag har terroriserat dig i alla dina trådar 😀
Spire Whisperrock IV är en mycket bra och tyst kylare. Den hittar du på många ställen och priset varierar mellan 160-290 kr. Ett annat alternativ jag använt mig av i 2 burkar är Arctic Copper Cooling 2, den hittar du för 150-200kr och finns i de flesta butiker. Även den är rätt tyst och kyler hyfsat. Det sitter en sån på burken i min sign nedan. Med processorn uppklockad över 50% och en Vcore på 1,8 så har jag ca 53grader på processorn.
🙂 terrorisera på du bara du ger bra och snabba svar 🙂 då får det bli en whisperrock IV
vad för kylpasta är att rekommendera?
June 7, 2004
IceRaiser wrote: Om du köper en Spire Whisperrock IV så behöver du inte köpa till någon kylpasta då dom redan har aplicerat(stavning?) det 🙂
Tänk dock på att fläkten är 80mm.
Jag vart ganska förvånad när jag köpte den, glömde läsa storleken på den 😉
Men den fick plats endock.
jag ska köpa denna lådan
http://www.komplett.se/k/ki.as.....38;cks=PRL
borde få plats?
btw applicerat tror jag det stavas 🙂
October 25, 2003
geronimo wrote: [quote=IceRaiser]Om du köper en Spire Whisperrock IV så behöver du inte köpa till någon kylpasta då dom redan har aplicerat(stavning?) det 🙂
Tänk dock på att fläkten är 80mm.
Jag vart ganska förvånad när jag köpte den, glömde läsa storleken på den 😉
Men den fick plats endock.
jag ska köpa denna lådan
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=300212&cks=PRL
borde få plats?
btw applicerat tror jag det stavas 🙂
Nätagget i den suger.
HAr du pengar, köp ett riktigt.
1 Guest(s)