March 5, 2003
Nån som vet var man kan få tag på fläktar till bra pris utan att behöva slänga upp 150 spänn i frakt på skiten när man väl har hittat vad man ska ha?
Tänkte beställa 2 st 80x80 fläktar plus en Thermal Pad från Datorbutiken, men frakten på 129 spänn gjorde att den affären skulle ha blvit väligt olönsam (slutsumma på 430 spänn).
February 28, 2003
May 17, 2002
På http://www.getek.net kan du få grejjerna skickade med vanligt brev!! om det får plats i din brevlåda och värdet inte överstiger 500:- ...
February 28, 2003
March 5, 2003
Har nu gjort en beställning från Gtek (i torsdags) men har inte fått nåt bekräftelsebrev ännu vilket känns lite oroväckande. Gtek var egentligen inte billigast, det var Pcbutiken, men de hade inte alla grejer jag behövde (en 3-pins Y-kabel tex), och frakten var c:a 70 spänn lägre på Gtek så det gick väl på ett ut ungefär.
Jag har kollat hos den lokala handlarn, de skulle ha 195 spänn styck för ungefär samma typ av fläkt som kostade 79 på Gtek, så valet var inte så svårt.
Det behöver ju inte få plats i lådan för att kunna skickas med brev. Om det inte får plats får man en lapp från Posten där det står att "Du har fått ett brev som är för stort för din brevlåda/postinkast, du kan hämta ut på postutlämningstället på X-gatan Y". Jag har bla köpt LP-skivor övernätet som skickats med brev och det har funkat fint.
1 Guest(s)