January 14, 2004
Hej och god jul på er alla!
Jag undrar om någon här vet var jag kan få tag på en fläkthållare (80mm fläkt) till mitt Wave Master-chassi. Jag köpte min låda när modellen var relativt ny och fick inte med någon hållare (vilket man får om man beställer en likadan låda idag) så att jag kan montera en 80mm fläkt i toppen på lådan. Just nu sitter där connectors för audio, firewire och USB, men detta går lätt att skruva bort för att istället få lite skorstenskylning i burken.
Jag har utan resultat mailat Cooler Master Europe flera gånger och mig veterligen säljer ingen butik dessa fläkthållare löst. Vet någon var jag kan få tag på denna lilla mackapär, eller måste jag gnugga geniknölarna och försöka tillverka något själv? Risken finns att jag skär av min händerna eller någon annan vital del om jag försöker mig på det senare. Man är ju lite mer av "hemmamonterare" än ""hemmakonstruerare"...
Alla tips och råd mottages med glädje! Tack för mig.
January 14, 2004
Ingen? *snyft* Det kanske hjälper att gråta en skvätt, så dyker någon Messias upp och kungör att just den fläkthållaren jag söker finns att köpa hos flaekthollare.se ... eller? Annars får man väl försöka ge sig på att bocka lite i plåt, hur man nu gör detta... argh... 🙁
1 Guest(s)