July 29, 2003
Ja nu börjar jag få spader på mitt Inno3d Gf4 ti4200. kör ju som ni ser i längst nere =) nu e d så att typ om jag ska köra 3dMark och har high detail så e den igång typ max 5sec (efter jag startat testet ) det här problemet visar sig även när jag spelar spel som Street Legal o street leagal2 . Men då spelar jag i regel typ runt halvtimmen innan det sker. e det så att mitt graffe får för dålig kylning eller? för jag har kännt på chippen och kan lova att man kan steka ägg på dem 😛 har ngn tips på hur man kan lösa det ? typ vilken kylfläns . så länka gärna =) Ps på Inno 3d passar inte zalmans passiva =(
July 18, 2003
Dadde wrote: Med senaste modellen, den gråa som jag köpte igår så följer det med både till GF-4 och till andra kort, alltså 2 st storlekar på blocken som man skruvarigenom, stygga ska väl ha den inne hoppas jag.
Det har den guldiga också, iallafall min!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
September 18, 2003
*blitz* wrote: [quote=Dadde]Med senaste modellen, den gråa som jag köpte igår så följer det med både till GF-4 och till andra kort, alltså 2 st storlekar på blocken som man skruvarigenom, stygga ska väl ha den inne hoppas jag.
Det har den guldiga också, iallafall min!
yes
1 Guest(s)