November 15, 2002
Över 10000 och det ser okej ut, förutom Fillrate och Enviroment Bumpmapping. Varför är min fillrate så läskigt låg för?
http://service.madonion.com/co.....k1=5046124
Kör utan FastWrites nu, men vad gör att det blir så kasst på Fillrates? Det är enormt irriterande faktiskt...
Edit: Kan det vara att jag kör ett 266 mobo som gör att det blir så lågt?
Mitt system kan jag ju skriva om ni inte orkar kolla på sidan...
Xp1800, Asus A7V 266-C, 256PC2100 DDR, PoV Gf4Ti4200SE @ 285/605, WinXp, Detonator 40.72.
November 15, 2002
#[L Click HS wrote: # Goofy]Men du det spelar ju ingen roll vad du får för fillrate efter som det inte påverkar resultatet.
Nej, det gör det ju inte, men om det är så lågt så påverkar det med min (o)tur garanterat alla spel som jag spelar. 🙁
Oavsett vilket så är det grymt skadat...och ännu mer skadat att både multi och single stannar på samma... 😕 👿
November 15, 2002
#[L Click HS wrote: # Goofy]Varför tetar du inte och spela något spel och se om det laggar!!
Alla spel flyter bra och så, men jag hoppas inte att det drar ner prestandan. Kör UT2003 på 800*600 allt på Highest utom 2grejer, kör 2*aniso och 2*AA. Och det flyter helt okej, så det kanske inte påverkar men iallafall. 😕
Säkert 3Dmark som ljuger för mej, baar för att jag ska bli ännu mer frustrerad på burken. :cy:
1 Guest(s)