August 22, 2005
Doubleheader 3
http://www.procooling.com/arti....._joe.shtml
A demonstration in the ultimate in watercooling - 3 Loops, 3 radiators, 3 Pumps, 1 Bad Ass machine
så att sägaq, 12000kr vattenkylning.......
September 11, 2001
I last notes, hehe kul
Q: How Come there isn't a computer in it?
A: No money to buy one. just that simple. Now that some companies I have talked with in the past see that this machine is real and not just some evil plot to steal hardware, maybe they will help out
lol!
September 11, 2001
jo jag håller med dig till viss del,man kan se det som ett sprinterlopp.
Jag anser att målet är att överklocka och det innebär att han stannat en meter från mållinjen! så tant agda som oxå ställde upp i sprinterloppet och som körd med sin underklockade miniräknare har snabbare dator än killen i fråga 😀
fast han har jo iofs snyggare låda som han kan få stil poäng på...men inte mycket mer!
December 19, 2000
On 2001-11-26 01:05, [dannzig] wrote:
jo men vad faan... hans kylning klarar juh ja... att kyla vilken dator som helst.... o det är väl roligt eller ? sen är det juh faktiskt så att det är resan som är grejen.. inte målet.
Precis, det är resan som räknas, inte antalet MHz eller GHz. Varje gång man lyckas överklocka lite till, eller komma på nya sätt att tjäna fler MHz, det är då det är som roligast
Vinnaren är inte den som har flest MHz, utan den som har kommit dit på det fiffigaste sättet. Man hittar nya lösningar och kan berätta för andra vad man har kommit fram till för att hjälpa dessa att få ett bättre resultat, det är vad det handlar om tycker jag.
2 Guest(s)