May 14, 2001
Det blir nog svårt att bortförklara att den är bränd..
Jag funderar på att säga att mina minnen är gjorda för att gå i 145 mhz och när jag körde dem i det så brann prollen upp.
AXIA processorerna ska ju klara det och minnenna skall klara det så det måste varit nåt fel på prollen...
Eller nåt i den stilen
April 1, 2001
Man ska ju inte säga att man har kört prollen i en endaste Hz över orginal frekvensen. då får man ju ingen ny. det finns ju ingen möjlighet att få en ny om man har klockat. Jag hade en duron 850 som pajjade, men det syntes inte ett smack. så den kanske jag hade kunnat byta ut. men det kom jag på efter jag hade gjort sönder alla "pinnarna" som sitter under
February 10, 2001
On 2001-07-16 13:00, ÅF wrote:
Bara så ni vet så sitter även vi som återförsäljare och läser dessa inlägg.hehe...
Tja enligt mig så e försäljare lika dumma som den svenska polisen de tror på vad som helst bara man e övertygande.
Och om sen någon hade nekat mig till att få min prolle utbytt om jag nu hade råkat pilla lite för mycket och där e garanti kvar. Tja då hade jag inte viljat vara i hans kläder.
Och vidare för den delen så om man handlar av ett seriöst företag så skare inte vara några problem att få den bytt.
[ Detta Inlägg ändrades av: paddda den 2001-07-16 15:32 ]
2 Guest(s)