February 18, 2003
Hej alla.
Jag har mysko problem med överklockningen av mitt MSI GF4-TI 4800 se
Minnet är ju default på ~550DDR mhz, när jag lägger upp det till 600mhz så stannar ENDEL spel upp ett par sekunder med jämna mellanrum utan att hänga sig helt, de blir helt enkelt en liten paus på 5-10 sekunder bara med jämna mellanrum. Ska de hänga sig ska det väll ändå hänga sig helt o hållet ! 😮 Vad kan detta bero på ?
Och Gpun som ligger på 275mhz,.standard går inte ens att klocka 1 mhz...Bah !. har kontrollerat att kylningen ligger emot ordentligt, verkar inte vara det som är problemet....
November 18, 2003
KaisheroTracks wrote: Hej alla.
Jag har mysko problem med överklockningen av mitt MSI GF4-TI 4800 se
Minnet är ju default på ~550DDR mhz, när jag lägger upp det till 600mhz så stannar ENDEL spel upp ett par sekunder med jämna mellanrum utan att hänga sig helt, de blir helt enkelt en liten paus på 5-10 sekunder bara med jämna mellanrum. Ska de hänga sig ska det väll ändå hänga sig helt o hållet ! 😮 Vad kan detta bero på ?Och Gpun som ligger på 275mhz,.standard går inte ens att klocka 1 mhz...Bah !. har kontrollerat att kylningen ligger emot ordentligt, verkar inte vara det som är problemet....
vet att detta låter konstigt men testa att köra 270 på gpun o 600 på minnena för så vart de med ett gf4 ti4200 128mb som ja hade fått av en kompis också fast då var de bara o klocka ner de lite
1 Guest(s)