March 5, 2002
Hehe... Sålde min Tbird1.1 härom dan, så jag fick plocka fram gamla duronen (800)... Jag hade inte prövat o klocka den innan, så jag testade lite. Fan gick inte alls, inget gick å ändra, testade allt, den bara postade inte. Till jag kom på att den inte var upplåst 😀
Hehe, jo när jag ändrade multiplern till 8 (orkar inte låsa upp) och började smått... Se dessa bilderna:
ftp://nh:nh@217.210.163.202/ov.....clock3.jpg
ftp://nh:nh@217.210.163.202/ov.....clock1.jpg
ftp://nh:nh@217.210.163.202/ov.....clock2.jpg
Hehe, fina fel. Det kom direkt efter xp's bootloader lästs in. Den hära bilden nedanför kom när jag satt o ircade, lyssnade på mp3, surfade, inget ovanligt. Grafikkortet var inte ens överklockat. Jag körde med dom senaste drivrutinerna (som jag tror är falska, den skriver nämligen över nya filer med gamla), och så hängde sig datorn helt plötsligt. Musen kunde dock röras, och mp3:n spelade, så jag väntade på att det skulle lossna. Men så blinkade plötsligt skärmen till, och jag får detta meddelande:
ftp://nh:nh@217.210.163.202/weird3.jpg
Plus att den hade ändrat upplösning till 640x480x4bit asså 16 färger. Jag trodde inte windows kunde göra detta utan omstart. Aja, den har inte gjort så sen jag bytte till 41.09.
Kan ni inte posta, länka bilder och berätta om era roliga och konstiga fel?
March 5, 2002
ThaMole wrote: [quote=Fackamato]:D
jo det vet jag, men inte till 4-bitars? kolla om du kan ändra te 16 färger utan å starta om 😉
Nee.. det orakr jag inte.. Men allt kan ju hända med MS windows... Det vet vi alla redan... Så dåligt kodat OS... Buggarna e säkert medvetet inlagda...=)
japp, säkert kompatibiliteten oxå 😉
2 Guest(s)