April 22, 2004
Jo
nu e det så att jag har köpt en amd 2500+ för typ en månad sen och med denna köpte
jag en fläkt som det stod klarade 3400+ och lät inte så mycke (21 db).
Nu är det så att den just så pass klara av min Prolle som jag just köpt (50 Grader Idle, 58 Grader Full).
Jag såg på att på denna processor fläkt satt det en 80mm fläkt som man kunde byta ut....och det är det jag har tänkt göra....
jag funderar på att hitta en 80 fläkt som är mauellt styrd, minimum 50 cfm.....jag har ej hittat ngn bra som uppnår till do här kriterierna och undrar om det är ngn som kan hjälpa mig med att söka....
lr ge mig ett annat förslag på kylning....(ska klocka prollen annars skulle det räcka med den fläkten jag har nu :P)
February 12, 2003
Du har lite att göra om du ska hitta en 80mm och behålla hörseln... Köp den här istället. Inte så dyr, men vilken kylning. Vilken kylning.
November 18, 2003
AMD_RULEZ wrote: Du har lite att göra om du ska hitta en 80mm och behålla hörseln... Köp den här istället. Inte så dyr, men vilken kylning. Vilken kylning.
hahahahha e ju samma fläkt 😀
February 12, 2003
Snowman89 wrote: [quote=AMD_RULEZ]Du har lite att göra om du ska hitta en 80mm och behålla hörseln... Köp den här istället. Inte så dyr, men vilken kylning. Vilken kylning.
Nej. 👿
November 18, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Snowman89][quote=AMD_RULEZ]Du har lite att göra om du ska hitta en 80mm och behålla hörseln... Köp den här istället. Inte så dyr, men vilken kylning. Vilken kylning.
Nej. 👿
ok inte samma fläkt men ja har för mig att dom blåser ungefär lika mycket
April 22, 2004
äää jag tenkte mig ändå en sån här och jag tror jag redan har besämt mig så
ThermalTake - Smart CaseFan II
Edit: OBS för att se den måste alla eventuella popupkillers va avslagna
October 25, 2003
Pr0cyoN wrote: äää jag tenkte mig ändå en sån här och jag tror jag redan har besämt mig så
ThermalTake - Smart CaseFan II
Edit: OBS för att se den måste alla eventuella popupkillers va avslagna
den där är bra, rekommenderas!
1 Guest(s)