October 21, 2004
Hejsan!
Jag har nyss gjort en tråd om mitt förstörda 6800le kort och jag undrar nu bara om det finns nån här som skulle kunna hjälpa mig ibland?
Alltså det jag nog skulle behöva är en riktig Guru som kan hjälpa mig med data och berätta för mig vad som är okej och vad som inte är det.
Jag skulle bli välldigt glad om nån kunde ta på sig detta.
Lite info om mig:
Jag frågar ibland och när jag väl frågar så frågar jag rätt mycket :blink:
Rätt pratglad till en början tror jag men sen så börjar jag lära mig personen och vänjer mig efter dens miljö. (Sån jag är)
Snälla alltså jag vet att det finns många duktiga data Entusiaster här och jag skulle villja bli en av dom.
Gillar att hålla på med data men skulle behöva lite hjälp först.
P.S Vet inte om detta är riktigt rätt tråd men, för jag frågar säkert rätt mycket om prestanda och OC 😛 D.S
June 4, 2004
Espirit wrote: Hejsan!
Jag har nyss gjort en tråd om mitt förstörda 6800le kort och jag undrar nu bara om det finns nån här som skulle kunna hjälpa mig ibland?
Alltså det jag nog skulle behöva är en riktig Guru som kan hjälpa mig med data och berätta för mig vad som är okej och vad som inte är det.
Jag skulle bli välldigt glad om nån kunde ta på sig detta.
Lite info om mig:
Jag frågar ibland och när jag väl frågar så frågar jag rätt mycket :blink:
Rätt pratglad till en början tror jag men sen så börjar jag lära mig personen och vänjer mig efter dens miljö. (Sån jag är)
Snälla alltså jag vet att det finns många duktiga data Entusiaster här och jag skulle villja bli en av dom.
Gillar att hålla på med data men skulle behöva lite hjälp först.
P.S Vet inte om detta är riktigt rätt tråd men, för jag frågar säkert rätt mycket om prestanda och OC 😛 D.S
Jag är nog egentligen en av dem som också skulle behöva lite hjälp någon gång emellanåt....
Jag ställer kanske inte lika många frågor som Espirit, men jag kan ställa någon enstaka fråga ibland.
Om någon har av intresse att hjälpa även mig så vore det bra.
2 Guest(s)